Marit 27 Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Var til modningsakupunktur i dag, første time, er 37+6 i dag. Og akupunktøren sa at hun mente jeg allerede var ganske moden. Hva betyr det? er det åpning på gang da? har ikke blitt sjekket hos jm eller lege, men skal til legen på fredag. burde jeg spør om å bli sjekket da?
OssTre<3 Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Ble du sjekket vaginalt av akupunktør da? Er sånn jeg har forstått det at det er eneste måten og vite om en er moden på. Skal ringe og bestille en modningsakupunktør time i morgen, hos ei som er jordmor da, så håper jo hun sjekker modning før hun setter sprøyter, ellers har det vel ingen virkning?
Amia Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Jeg går til modningsakupunktur og har aldri fått beskjed om jeg er moden eller ikke. Da må man jo sjekkes nedentil, og det gjør ikke min akupunktør, selvom hun også er jordmor. Man må ikke være moden for at modningsakupunktur skal ha en effekt. Akupunkturen skal hjelpe kroppen til å bli moden for fødsel. Jeg går for å prøve å unngå 14 dager over termin denne gangen
Marit 27 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2012 Nei jeg ble ikke sjekket nedentil. Hun er kun akupunktør og ikke jordmor, men hun har jobbet lenge på fødeavdelingen på sykehuset før. Hun sa det utifra hvordan nålene "oppførte" seg:) jeg går til henne for at fødselen skal gå lettere og at kroppen skal bli klar. Fødselen kommer ikke noe fortere av modningsakupunktur:) men er så mange som snakker om at de er modene, så var derfor jeg lurte på dette med åpning:)
Mamma til to guttegull Skrevet 21. mai 2012 #5 Skrevet 21. mai 2012 En god akupunktør kan kjenne på pulsen din om suveren moden eller ei.
Marit 27 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2012 Ja er vittig hvor mye hun kan si om meg bare jeg ligger der i stolen og hun stikker nålene sine:) hun har lang erfaring og et veldig godt rykte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå