Gå til innhold

Skal dere ha vugge/seng i stua?

Anbefalte innlegg

har vugge til stua.. selv om det hørres lett og greit ut og flytte seng / vugge inn og ut fra soverommet så er det mer stress i hverdagen enn sikkert en har planlaggt.

og de første ukene har ikkje mor låv og flytte på den selv.. ser for meg mye styr med det :P

om en har plass og råd til begge dele så ville eg absolutt valgt seng på soverommet og vugge i stua.

som flere nevner og er det kjempe lur måte og skille på natt og dag og :)

Fortsetter under...

Vi bruker vugga den første tiden, og tar den bare frem og tilbake mellom soverom og stuen. Etterhvert så blir det seng på soverommet vårt og vugga i stuen. Fungerte veldig greit med storebror for 2 år siden.

Hvor lenge kunne han bruke vugga? Trodde kanskje de vokste litt fort ut av de?

Vi bruker vugga den første tiden, og tar den bare frem og tilbake mellom soverom og stuen. Etterhvert så blir det seng på soverommet vårt og vugga i stuen. Fungerte veldig greit med storebror for 2 år siden.

Kan vel brukes til de er ca 5-6 mnd? Tipper jeg

Storebror brukte den til han var 6 mnd ;)

Vi fikk en nydelig vugge av svigerfar da snuppa ble født. Den hadde vi i stua. Sengen på soverommet ble kun brukt om natten og vi la henne alltid der etter kveldsstellet.

På dagtid brukte hun enten vugga eller vogna.

Annonse

Vi har kjøpt en miyo hengevugge med stativ for å ha i stuen, og skal ha sprinkelseng på soverommet.. Eventuelt bare henge vugga i en krok i taket på soverommet over senga vår til de første månedene.

Syntes denne slyngavugga og stativet er så fiiiin :

post-698573-0-03416400-1337790574_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...