OssTre<3 Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Fikk ikke gjort det ved kontroll i dag, og er jo fryktelig nyskjerrig på om jeg er moden eller ikke da. Og om det kanskje er åpning der inne:p Fikk dere dette sjekket?
Selja Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 Nei :/ Fikk heller ikke sjekket i uke 40. Om jeg er så "heldig" å få brukt overtidskontrollen denne uka skal jeg spørre om legen kan gjøre det, om han ikke sjekker av seg selv. Tror ikke det er rutine å få sjekket det før man er på overtidskontroll, men de sier nok ikke nei om du spør. :-)
fresh Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 hvis du spør, så kansje hun sier ja. Men jeg vet at noen jordmødre ikke gjør det før termin. Jeg sjekket hos legen på termindagen, han spurte om jeg ville. Nå er jeg 3 dager på overtid, og skal tilbakeog tøye i morgen. Hadde 3 cm sist, men ingenting har skjedd. Er sååå utålmodig!!
thessi og lillemor Skrevet 21. mai 2012 #4 Skrevet 21. mai 2012 Jeg ble ikke sjekket på kontroll på sykehuset i dag, er 39+0. Litt nysgjerrig jeg også altså...
OssTre<3 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2012 Ja, jeg spurte jordmor om hun kunne sjekke. Men hun sa hun ikke ville med mindre det var nødvendig grunnet fare for infeksjon? Skjønnte ikke helt den da det vel er mye renere med en steril hanske og litt glid enn en herrestake ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå