RookieBlue Skrevet 18. juni 2012 #26 Skrevet 18. juni 2012 Skjønner ikke det...min inneholdt massevis - vaskepulver - smokk (riktignok til gutt..) - bitering (fra 3 mnd) - 2 pk kleenex balsam - en 10 pk libresse goodnight - en 20 pk libero hand&face wipes - en 3 pk libero wastebags med plass til 15 bleier - en 12 pk pampers sensitive våtservietter - en liten libero babyoljeflaske - en aventsmokk - 1 badebleie i str 4 - 1 bleie i str 1 og str 4 - rimireflex - 3 stk Hipp mateskjeer - 1 stk nestle mateskje - 1 prøve på solidox tannkrem - 1 prøve på barnetannkrem - 1 prøve på asan mild intimvask - 1 dry nights engangsunderlag dette er akkurat det jeg fikk i den jeg hentet for ei uke siden oxo.... Jeg også... Synes den var fin, jeg!
Stolt mamma og englemamma Skrevet 18. juni 2012 #27 Skrevet 18. juni 2012 Skjønner ikke det...min inneholdt massevis - vaskepulver - smokk (riktignok til gutt..) - bitering (fra 3 mnd) - 2 pk kleenex balsam - en 10 pk libresse goodnight - en 20 pk libero hand&face wipes - en 3 pk libero wastebags med plass til 15 bleier - en 12 pk pampers sensitive våtservietter - en liten libero babyoljeflaske - en aventsmokk - 1 badebleie i str 4 - 1 bleie i str 1 og str 4 - rimireflex - 3 stk Hipp mateskjeer - 1 stk nestle mateskje - 1 prøve på solidox tannkrem - 1 prøve på barnetannkrem - 1 prøve på asan mild intimvask - 1 dry nights engangsunderlag dette er akkurat det jeg fikk i den jeg hentet for ei uke siden oxo.... Jeg også... Synes den var fin, jeg! Dette fikk eg også:) Spesielt å få gratis babypakker når det ikke er noe baby lengre.. men får no bruke det til nestemann :)
Julibaby-12 Skrevet 18. juni 2012 #28 Skrevet 18. juni 2012 Står at den er fra 0-6 mnd på esken da, gjorde hvertfall det på min! Og man får jo alltids bruk for det en eller annen gang
januarbaby + novemberspire Skrevet 23. juni 2012 #29 Skrevet 23. juni 2012 Har kiwi gratispakke? Link?
englebarn-nr.3 <3 Skrevet 23. juni 2012 #30 Skrevet 23. juni 2012 kiwi har gavepakken du får fra liberoklubben )
kjempekanin Skrevet 23. juni 2012 #31 Skrevet 23. juni 2012 Hentet min pakke fra rimi i går og var super fornøyd med den!
OptimistHoppa Skrevet 23. juni 2012 #32 Skrevet 23. juni 2012 Helt klart store lokale forskjeller på Rimi-pakken (0-6 mnd). Min inneholdt ikke halvparten av den listen en gang. Lå bare noe småtteri i hjørnet av en stor eske. Så for meg var den uten sammenligning mye dårligere enn alle de andre gratiseskene.
LitaPrinsesse2010 + spire12 Skrevet 23. juni 2012 #33 Skrevet 23. juni 2012 Skjønner ikke det...min inneholdt massevis - vaskepulver - smokk (riktignok til gutt..) - bitering (fra 3 mnd) - 2 pk kleenex balsam - en 10 pk libresse goodnight - en 20 pk libero hand&face wipes - en 3 pk libero wastebags med plass til 15 bleier - en 12 pk pampers sensitive våtservietter - en liten libero babyoljeflaske - en aventsmokk - 1 badebleie i str 4 - 1 bleie i str 1 og str 4 - rimireflex - 3 stk Hipp mateskjeer - 1 stk nestle mateskje - 1 prøve på solidox tannkrem - 1 prøve på barnetannkrem - 1 prøve på asan mild intimvask - 1 dry nights engangsunderlag Samme i min pakke også, veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå