Gå til innhold

Merkelige Rimi babypakke...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hentet rimis babypakke 0-6 mnd idag etter at jeg fikk lappen i posten, det som var inni var bleier str.7-18 kg..., svømmebleie str. xl, tisselaken,mini asan såpe,mini babyolje,smokk,minitube tannkrem 0-6 år og en liten pose vaskepulver.. Trodde kansje det var mer til en baby jeg da, virket nesten som at pakken var ment for dem som er 6-12 mndr, men d sto 0-6 mndr på pakken da...

jaja flott med gratis uansett da :)

Endret av Lin78 3herligebarnogenimagen
Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Min inneholdt akkurat det samme for 2år siden! :) haha

Skrevet

He he, jeg synes også det var litt rart når jeg hentet min - lurer på hva som er i 6-12 mnd da? :)

Skrevet

hehe ja d lurer jeg også på, er vel for mindre babyer de da tenker jeg ;)hihi

Skrevet

jeg hentet Kiwi sin pakke her om dagen, veldig fornøyd !!! masse for baby og masse for mor !!!!

noen som vet hva som er i Apotek1 sin pakke, har ikke fått den enda...

Skrevet

jeg hentet Kiwi sin pakke her om dagen, veldig fornøyd !!! masse for baby og masse for mor !!!!

godt å høre, jeg har ikke rukket å hentet kiwi-pakken enda ;) men apotek1sin var bra synes jeg da, vaskepulver, body (str 62), tåteflaske, bind, truseinnlegg, sinksalve, badeskum, smokk ++ gøy med slike gratispakker :)
Skrevet

Får man hentelapp i posten på Kiwi pakka? :)

Skrevet

Ja, kom brev fra liberoklubben tror jeg :)

Skrevet

Jeg har hentet Kiwi-pakke. Fikk lapp og brev fra Libero. Det var bleier, bind, våtservietter, ammeinnlegg og noe småtteri ekstra. Husker ikke helt hva :)

Skrevet

Jeg fikk også det samme i Rimi-pakken her i nord, og synes det var en merkelig pakke. Ikke mye man har bruk for til nyfødt baby! Synes også det var mye unødvendige ting i Vitus/ Ditt apotek- pakken. Det var jo mest til mor og far. Veldig fornøyd med Apotek1 :) Libero- pakken var også grei.

Skrevet

Jeg har ikke fått en eneste pakke! Hvordan ordner man Kiwi-pakken da?

Skrevet

Det er Libero sin pakke du får hentet ut der, og da må du melde deg inn i libero-klubben først, så får du tilsendt bevis for å hente ut pakken :) Den inneholder iallefall produkter som passer til spedbarn :)

Skrevet

Ok takk! Jeg er medlem av Libero da men har ikke fått noe bevis tror jeg...? Må sjekke ut det der ja, takk :)

Skrevet

Du får brev fra libero med lapp om at du kan hente på kiwi ca to mnd før termin :)

Skrevet

Øverst på sida til 2. trimester står linker til alle de du kan få babyboxer fra. Apotek1 og Vitus/Ditt Apotek fikk jeg bekreftelse på mail med en gang. Bare ta utskrift og ta med seg til butikken. Rimi og Libero fikk jeg i posten, og disse tok en del lengre tid. Men du er kommet så langt nå at regner med de sender ut raskt. :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg var registrert i Liberoklubben, men hadde glemt passordet. Jeg har oppdatert infoen om oss nå, får jeg bare hentelappen med en gang? Jeg fant ingen sted jeg skulle registrere at jeg ønsket pakken. Jeg gjorde dette sist også, men husker visst ingenting ;)

Apotek 1 har jeg levert inn for flere mnd siden, de skulle sende meg sms, men de får da aldri inn pakkene. Jeg har gitt opp Apotek 1. Synd det da.

Skrevet

Sjekk bloggen min, der har jeg lagt ut bilde av apotek1 sin pakke :) storfornøyd.. :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg var registrert i Liberoklubben, men hadde glemt passordet. Jeg har oppdatert infoen om oss nå, får jeg bare hentelappen med en gang? Jeg fant ingen sted jeg skulle registrere at jeg ønsket pakken. Jeg gjorde dette sist også, men husker visst ingenting ;)

Apotek 1 har jeg levert inn for flere mnd siden, de skulle sende meg sms, men de får da aldri inn pakkene. Jeg har gitt opp Apotek 1. Synd det da.

. Jeg fikk lapp ca to mnd før termin, uten at jeg hadde registrert at jeg ville ha pakken. Det gikk automatisk når jeg meldte meg inn
  • 3 uker senere...
Skrevet

Skjønner ikke det...min inneholdt massevis :)

- vaskepulver

- smokk (riktignok til gutt..)

- bitering (fra 3 mnd)

- 2 pk kleenex balsam

- en 10 pk libresse goodnight

- en 20 pk libero hand&face wipes

- en 3 pk libero wastebags med plass til 15 bleier

- en 12 pk pampers sensitive våtservietter

- en liten libero babyoljeflaske

- en aventsmokk

- 1 badebleie i str 4

- 1 bleie i str 1 og str 4

- rimireflex :P

- 3 stk Hipp mateskjeer

- 1 stk nestle mateskje

- 1 prøve på solidox tannkrem

- 1 prøve på barnetannkrem

- 1 prøve på asan mild intimvask

- 1 dry nights engangsunderlag

Skrevet

Skjønner ikke det...min inneholdt massevis :)

- vaskepulver

- smokk (riktignok til gutt..)

- bitering (fra 3 mnd)

- 2 pk kleenex balsam

- en 10 pk libresse goodnight

- en 20 pk libero hand&face wipes

- en 3 pk libero wastebags med plass til 15 bleier

- en 12 pk pampers sensitive våtservietter

- en liten libero babyoljeflaske

- en aventsmokk

- 1 badebleie i str 4

- 1 bleie i str 1 og str 4

- rimireflex :P

- 3 stk Hipp mateskjeer

- 1 stk nestle mateskje

- 1 prøve på solidox tannkrem

- 1 prøve på barnetannkrem

- 1 prøve på asan mild intimvask

- 1 dry nights engangsunderlag

dette er akkurat det jeg fikk i den jeg hentet for ei uke siden oxo....

Skrevet

Når er det denne pakken kommer? har ikke fått min enda jeg!!

Skrevet

å må nok vente litt du, jeg fikk hentelapp forrige uke :)

Skrevet

Jeg er 37+4 i dag og fikk hentelappen på lørdag. Så når du er i uke 37/38 skal den dukke opp ;)

Har termin 8.juli.

Skrevet

Samme som min og jeg ble bare overveldet siden alle her inne hadde virket så misfornøyd med den! :D

Skrevet

Min inneholdt kanskje halvparten av lista på side 1. Mannen mistenker at noen ivrige ansatte plukker ut det de selv vil ha... :/ ikke vet jeg. Fikk bleier, en smokk, en olje, libresse bind og våtservietter. Fint å få noe gratis i det hele tatt altså, men langt i fra så mye i min pakke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...