Gå til innhold

Krise! Kjerringtips til hvordan få vekk blåmerker FORT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jo helt forjævlig ut å sminke det bort.. :(

Jeg har de to svære blåmerkene på armene etter å ha bært et kjøleskap... og dumme meg skal stå brud om 3 dager....

Skrevet

tror de bare må ha den tiden de trenger :( Men når de først begynner å blekne går det fort da! Hva med å bruke hansker som brud?

Skrevet

Det må ises ned snarest. Og smink det med id-pudder. Lykke til.

Skrevet

Har aldri hørt om kjerringråd for blåmerker, men om tre dager er de sikkert mer gul-grønne, og lettere å legge litt concealer over:-)

Lykke til med bryllup!

Skrevet

Det med isinga var det dr.oz som sa. Alt tv-doktorer sier er sant. ;) men det bør kanskje gjøres med en gang man får dem?

Skrevet

Foreslår også hansker om de er langt nede på armene. Hvis de sitter høyt oppe, kan du jo sjekke muligheten for å få sydd litt på kjolen din.. Huff, det vil ikke se pent ut uansett med sminke, men husk at i allefall fotografen kan retusjere dem bort på bildene.. :)

Skrevet

Kjøpte en Maybelline concealer da jeg hadde operert poser under øynene og så ut som jeg hadde fått skambank hjemme... Dekket veldig bra når jeg tok på med svamp... Men 100% blir det nok ikke:-(

Skrevet

Jeg er oppvokst med ei bestemor som smurte Arnica-tinktur på blåmerker. Og det funker! Reseptfritt på apotek. Med bare 3 dager på deg, hadde jeg ville dekt med i.d foundation i tillegg.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kjøl ned blåmerkene i dag med kald klut.

Stikk på apoteket i morgen (eller i kveld om du rekker et kveldsåpen apotek) og kjøp Hiroduid.

Ta en dose C-vitaminer pr dag (de brustablettene man kjøper) ta en pr mnd etter at blåmerket er borte, det hjelper til med å styrke åreveggene, så man ikke får blåmerker så lett, og de som kommer, er lette å skjule :)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Gidder ikke poste anonymt :P

Tusen takk for mange svar. Ja det skjedde på onsdag faktisk, så er overrasket over at de ikke forsvinner! :(

Krysser fingre for at de er enda mindre synlig om 3 dager, og at resten forsvinner med sminke. Ja det er langt oppe på armene, og jeg har korsettkjole selvsagt.... gaah :P

Men tusen takk :)

Bruden/Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...