Gå til innhold

God SALAT- Hva har du i salaten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du i salatn når du skal lage ekstra god salat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørkede tranebær, fetaost, ristede valnøtter eller pinjekjerner og ruccula

Skrevet

Steker kyllingfilet i biter, baconterninger, salat, tomat, agurk, mais, rødløk, avocado, pinjekjerner, pasta og et glass rød pesto... Serveres lun... Mmmmmmm.....

Skrevet

Jeg koser meg veldig når jeg spiser cæsarsalat. Bruker romanosalat (mener jeg det heter?), parmesan, krutonger, kylling, cherrytomater og cæsardressing.. Jeg bruker også fetaost og olje til fetaosten i, men det skal vel egentlig ikke være det i cæsarsalat ;) elsker fetaost!

Skrevet

Jeg elsker druer eller ananas i salater som sødme:-) Sesamfrø er også godt, og litt kaldpresset extra virgin olivenolje:-)

Skrevet

Mango er kjempegodt i salater :-) Ellers er jeg også svak for oliven, men det er ikke alle her som liker det, så jeg har det gjerne ved siden av så kan de som vil ta :-)

Skrevet

Fetaost, baconbiter, ruccola, mais, paprika, olivenbiter, soltørka tomat i biter, pastaskruer med farger, stekt og krydret kyllingfilet, pinjekjerner, krutonger.... nammmmmmmm

Skrevet

Cottage cheese, fetaost, osteterninger i chililake (kjøpes ferdig på boks), oliven, avokado, egg, blomkål (overraskende godt!), marinerte kyllingbiter, grillet paprika (kjøpes på glass), grønnsaker stekt i soya (feks squash, løk og aubergine), pinjekjerner, druer og en grønn salat jeg aldri har smakt før da jeg elsker å prøve nye ting!

En god dressing er et must. Bruker som regel olivenolje extra virgin, balsamicoeddik, salt, pepper og en teskje grov sennep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...