monca*84*j12 Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 Vet dere om det finnes en adapter til støpsler og stikkontakter? Jeg er litt avhengig av rettetangen min, og skulle vel helst sluppet og kjøpe en ny i London for fire dager! Finnes det og få kjøpt en adapter fra europeisk standar til Engelsk standar? Eller er alle hoteller utstyrt med "vanlige" kontakter? thnx
tyr82 Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 De fleste hoteller har "vanlig" stikkontakt på badet. Eller så får du kjøpt europeisk/britisk adapter mange steder, enten på gardermoen eller på boots i London. De har det skkert andre steder også. Mener å huske at mitt kosta rundt en hundrelapp en gang i tiden, men har brukt det masse
<3 2G <3 Skrevet 21. mai 2012 #3 Skrevet 21. mai 2012 Spør i resepsjonen om de har, eller stikk innom boots :-) Eller se om du får tak i her, på Clas ohlson.
kattemamma Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Adaptere selges mange steder. Anbefaler at du kjøper en før du drar eller på flyplassen så slipper du å stresse med det når du kommer frem. Er ikke alle hotel som har passende kontakt eller adapter til låns men er svært vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå