snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 21. mai 2012 #1 Skrevet 21. mai 2012 På selveste 17. mai klokken 13.30 kom lille Milla Sophie til verden! Hun var 48 cm lang og veide 2974 gr. Fødselen gikk forsåvidt greit, takket være epidural! =) Presset i 1 time, men måtte ha litt hjelp. Så hun ble tatt med vakum. Mistet ca. 2 liter med blod, så fikk blodoverføring etterpå. Formen min er forsåvidt bra, eneste som plager meg er stingene... Da sier jeg takk for meg! Og ønsker dere andre lykke til med deres fødsler!
Lyckelin Skrevet 21. mai 2012 #2 Skrevet 21. mai 2012 På selveste 17. mai klokken 13.30 kom lille Milla Sophie til verden! Hun var 48 cm lang og veide 2974 gr. Fødselen gikk forsåvidt greit, takket være epidural! =) Presset i 1 time, men måtte ha litt hjelp. Så hun ble tatt med vakum. Mistet ca. 2 liter med blod, så fikk blodoverføring etterpå. Formen min er forsåvidt bra, eneste som plager meg er stingene... Da sier jeg takk for meg! Og ønsker dere andre lykke til med deres fødsler! Gratulerer med ei lita tulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå