Gå til innhold

Tidlig 3 dager før mens...

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd, men hadde ikke forventa detta og var på fest forrige uke:-( SKIKKELIG DåRLIG SAMVITTIGHET Nå, da jeg tror denne er positiv..

da mannen var borte på tur rundt eggeløsning så trodde jeg ikke at det kom å bli noen spire denne mnd....

Har hatt så fryktelig mye stikkinger og "vondter" i helga så måtte teste...

Hva tror dere?

post-42-0-59507100-1337586839_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938590-tidlig-3-dager-f%C3%B8r-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta det tungt at du var på fest, det skjer veldig mange i dagene mellom el og mens. Du er vel uansett ikke spesielt langt på vei. Men jeg har opplevd det samme som deg, at den måneden vi ikke prøvde, men tvert imot unngikk å ha sex rundt el, så klaffa det likevel.

Takk:-) Ser jeg var ab gitt:-P Ikke meninga det.

Jeg fikk skikkelig angst selv om jeg ikke er langt på vei så tenker man jo huff dette da kan da ikke være bra for utviklingen:-s

Ja rart det klaffa, han var på fjellet i 3 dager og jobba før det tror vi rakk 1 hurtig sak, men det holdt tydeligvis:-P Enda er det virkelig den mnd siden all tid sammen har hatt minst sex:-S Hehe underlig

Gratulerer! Den ser tykk og fin ut og vil absolutt tro den er ekte positiv (selv om det er så mange som klager på de der testene).

Ikke har dårlig samvittighet for festinga forrige uke. Siden den er ganske svak så er det ikke mange dagene siden egget festa seg, og før det fester seg har det ingen overføring fra det du inntar. Jeg vet ikke helt om det skjer i det øyeblikket eller om det tar lengre tid, men uansett så er det mange som ikke vet om det en gang og drikker. og det går bra. :)

KOS DEG MED GOD SAMVITTIGHET!

Annonse

Vi har prøvd, men hadde ikke forventa detta og var på fest forrige uke:-( SKIKKELIG DåRLIG SAMVITTIGHET Nå, da jeg tror denne er positiv..

da mannen var borte på tur rundt eggeløsning så trodde jeg ikke at det kom å bli noen spire denne mnd....

Har hatt så fryktelig mye stikkinger og "vondter" i helga så måtte teste...

Hva tror dere?

post-42-0-59507100-1337586839_thumb.jpg

Gratulerer :) :) :)

Med første fant jeg det ut på en mandag og lørdagen hadde jeg vært på skikkelig fyllekule.

Det går bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...