Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg er så spent at jeg får ikke sove mer, det kribler i magen :D Ønsk oss lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg er så spent at jeg får ikke sove mer, det kribler i magen :D Ønsk oss lykke til :)

Så gøy :) Ønsker dere masse lykke til og kos dere med å se den lille :)

Skrevet

Takk takk, blir spennende :) Vi er så spent på kjønnet, så håper den lille er villig til å avsløre litt :D

Skrevet

Men så lenge alt er bra, er vi storfornøyd altså :)

Skrevet

Når er timen da? :)

Skjønner at du er spent på kjønnet også, det er vel de aller fleste etter at alt er bra :) :)

Skrevet

Vi har time klokken 11, men vi bor en time unna :) Så nå sitter jeg å prøver å få i meg litt frokost, ikke bare bare når man er så spent :)

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Misunner deg som er på UL. Det er SÅ fantastisk <3

Hvordan gikk det?

Skrevet

Vi har time klokken 11, men vi bor en time unna :) Så nå sitter jeg å prøver å få i meg litt frokost, ikke bare bare når man er så spent :)

Jeg spiste en youghurt når jeg var fremme på sykehuset for ul. Time halv ett og stod opp halv sju :-P

Kjenner til den ;-)

Håper timen gikk bra i dag :)?

Skrevet

Havna plutselig på ul i dag jeg å. Ikke ordinær men.. Var plutselig litt rolig i avdelingen, så fikk tid til å se på knøttet:-) har nok termin litt før enn antatt:-)

Skrevet

Hei å takk for svar alle sammen! :)

Timen gikk supert, alt var bra å det var ingenting hun kunne se som var unormalt, så nå er vi glade kan dere tro :D

Å inne i magen gjemmer det seg en liten gutt <3

Skrevet

Hei å takk for svar alle sammen! :)

Timen gikk supert, alt var bra å det var ingenting hun kunne se som var unormalt, så nå er vi glade kan dere tro :D

Å inne i magen gjemmer det seg en liten gutt <3

Ååh:-) så koselig å høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...