Mammaen til Sanna :-) Skrevet 21. mai 2012 #1 Del Skrevet 21. mai 2012 Hei!! Er en jente(?) på 33 år som fikk diagnosen kraftig PCOS som 19 åring. Har ALT av symptomer. Har ikke vert overvektig, men pcos'en gav en ekstra god bilring rundt magen. årene gikk, og etter å truffet mannen min, ville vi prøve å få barn. Visste det ville bli en lang vei. Vi var sammen noen år uten å bruke prevansjon, men ingenting skjedde, som dog forventet. Metformin ble prøvd men dette tålte ikke kroppen min. 4 kurer med Pergotime, ble vi gravide og fikk en flott datter!! Fikk god oppfølging på sykehuset da dette er assistert befruktning. 4 år etter fikk vi en stor gutt etter 2 pergotime kurer!! Så nå i mars opererte jeg bort 30 cm hud og 2,2 liter fett fra magen, på en privat klinikk. Lykken var fullkomen!!! Boff!!!!! Der er jeg gravid.... minstemann er 1 1/2 år. Ingen prøving og ingen hormon kur.. helt på egen hånd... Lurer sterkt på om der er pga at mageoperasjonen tok vekk så mye fett, at jeg ble gravid? Vi pcos'ere får jo alltid høre at å slanke bort magefett vil muligens hjelpe på å bli gravid... Så lurer jeg på en ting, er det noen som vet om det er større risiko for å miste spiren dersom vi blir gravide uten hjelp? Tenker da på om egget er av dårligere kvalitet?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938557-det-finst-h%C3%A5p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt<3 Skrevet 21. mai 2012 #2 Del Skrevet 21. mai 2012 Dette går nok bra skal du se. Vi ble også plutselig gravide med nr tre da daværende minstemann var1 1/2 ellers har vi også veldig lik historie bortsett fra at jeg ikke har operert meg. Tror ikke sjansen er større for å miste nå nei. Egget er jo modnet og tatt på tur alene uten medikamenter alt går bra, bare kos dere fremover. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938557-det-finst-h%C3%A5p/#findComment-144250731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå