Gå til innhold

Noen som har brukt provera OG pergo her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff ja!!

Passet ikke meg hvertfall, ble så hormonell at j ble umulig å ha m å gjøre! Sinne til de grader, hetetokter og sutrete. Skjønte det ikke selv for det hadde gått et par mnd. Ikke hjalp det på syklusen min og ble ikke gravid heller de tre eller fire månedene jeg gikk på pergotime.

Lykke til, men vær forberedt på bi virkninger d var nemlig ikke jeg. Jeg Vil ikke lese så mye om bi virkninger for da er man jo garantert til å få de, hihi!

jeg har ikke fått noen av delene, men noe vil jeg værtfall hafor å få satt i gang syklusen min.. skal til ivf klinikken på onsdag for start på utredning.. jeg får ikke mens, og dermed garantert ikke EL heller.. skikkelig irriterende..

Dette er min første mnd på provera og pergotime.. Gikk på provera i 7 dager, siden jeg ikke fikk TR. TR kom den dagen jeg tok min siste provera tab. Fra dag 4 i syklusen skulle jeg begynne på pergotime og ta den fram til dag 8 i syklusen. Nå er jeg på dag 26, og føler meg veldig gravid. Venter på blodprøvene for å se om jeg virkelig har hatt EL.

de bivirkningene jeg fikk var at i EL uken min så hadde jeg smerter i nedre del av magen, og at det var veldig vondt under samleie.

jeg tester bare negativt på mine gravi tester, men har enda to dager til ikm, så jeg krysser alt jeg har av fingre :-)

masse lykke til, og husk: alle reagerer forskjellig på pergotime.. Noen merker mye, andre merker ingenting :-)

Krysser fingrene for deg, og håper at dere har truffet blink :)

Jeg får virkelig håpe jeg får noe, eller blir jeg fullstendig gal. Både den gamle fastlegen min og gynekologen sa at jeg bare må vente til kroppen ordner opp selv.. men hallo, det har gått to år siden jeg slutta på p-pillen, og har enda ikke fått en normal syklus.. Så jeg bytta fastlege, og vips så fikk jeg henvisning til sykehset. Både gleder meg og gruer meg til onsdag da vi skal på time. Samboeren må også sprute i koppen. Tror nok han er litt nervøs for hva resultatene på prøvene hans er.. hehe..

Jeg fikk heller ikke noe hjelp fra min fastlege.. Så jeg går til privat gyn. Litt dyrt i lengden men verdt hver ei krone :-) ja håper snart det ordner seg for begge oss.. Gubben min trengte ikke sprute i koppen.. Jeg hadde en sa i fjor. Så siden vi har blitt gravide før, så kunne ikke han være problemet tydligvis.. Gyn legen mente på at siden min syklus var så tullete, så hadde jeg ikke hatt el siden graviditeten i fjor. Så nå håper vi veldig :-):-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...