Gå til innhold

RFSU sin graviditetstest...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg hører ikke til gruppen, men rfsu og en del billigstrimler har en sensitivitet på 10 miu og kan slå positivt ut kort tid etter at et befruktet egg har begynt å feste seg. Jeg har fått utslag fra 7 dager etter eggløsning. Min erfaring er allikevel, la være...så man slipper skuffelsen når det allikevel ikke har festet seg godt nok. Normalt regner man jo med at 75% av befrukta egg går til grunne før forventet menstruasjon, men det kan jo hende at statistikken er bedre ved assistert befruktning hvor man har mer kontroll på eggcelle, spermie og tidlig deling :) Man får uansett et tryggere resultat om man klarer å vente til dagen man forventer mensen! Masse lykke til :)

Jeg har ikke best erfaring med denne testen. Her ble teststeeken på bulligstrimlene en god del sterkere enn rfsu tatt på samme urin 2 av gangene jeg har vært gravid (SA/kjemisk). Synes også A1 testen er bra. Ikke fan av Clearblue med kryss da den lager masse falske skyggestreker hos meg ihverfall. Digital er nok sikrest, men ikke lurt å ta den veldig tidlig.

Jeg har forresten testet positivt 9 dpo de 4 gangene jeg har vært gravid, men er en del ulemper med dette... Tvilsomt jeg hadde oppdaget de 3 kjemiske graviditetene dersom jeg ikke hadde testet før etter IKM, så har nok påført meg selv mere lidelse og tårer enn nødvendig. Ikke lett å la være å teste tidlig selv om;p

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...