cmilla80 Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Er meldt 21 utpå dagen i morgen. Hmm, litt usikker på om jeg skal ta på, el la være. Hva gjør dere?
It's all about me Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Strømpebukse som i under buksa? Eller strømpebukse under kjolen på jentene? Det første: Nei selvfølgelig ikke, slike strømpebukser er lagt bort for lenge siden. Og når det er spådd så varmt er strømpebukse ren galskap. Under kjolen: Min bruker tights, ikke strømpis. Disse er da enkle å ta av om det skulle bli varmt nok til det.
Babyønske �� Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Her er str.bukse fortsatt i bruk, vi har hatt surt og kaldt vær sålangt(Nordvestlandet). Og ungene har vært gjennom to forkjølelser på kort tid, så tar ingen sjanser. Men det er meldt varmere vær til uka. Har vært ganske fint i dag også og var nok 15 gr + midt på dag. Men kald vind. Nå er det bare 9 grader ute og sola skinner fortsatt. Jeg tar nok på str.bukse i morgen tidlig og lar de ansatte i bhg avgjøre om den kan tas av i løpet av dagen.
Mandalas Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Det ville jeg virkelig droppet. Endret 20. mai 2012 av Mandalas
Mandalas Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Jeg lurer forresten veldig på hva dere kler på dere selv? Jeg så her en dag en mamma i en tynn genser med 3/4 dels erme. Sønnen hadde på seg dress (!!) og hvertfall en hettegenser under den. Stakkars gutt. Og da bruker dessuten de små barna mye mer energi enn oss, de er jo så aktive. Man blir ikke nødvendigvis syk av å fryse (dvs, man blir ikke syk av å fryse), man kan like gjerne bli syk av å gå rundt med våte klær pga svette.
cmilla80 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2012 Takk for svar:) Logisk nok å la vær, men overgangen til sommer kom så brått på.. Da legger vi vekk strømpis for i år:)) forhåpentlig ..
sillyfilly og Olivia Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Fysjom. Kle ungen din som du selv ville kledd deg. Mitt beste råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå