Onehitwonder Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Hei. Nummer to kommer i juli, og med nr en på 2 år er det jo ikke så lenge siden sist man var gjennom dette men synes allikevel det er fryktelig vanskelig å vite hva man skal kjøpe inn denne gangen. Hva kjøper dere til deres juli-barn? Sist fikk vi ei jente i oktober. Da var det egentlig helt greit å kjøpe inn. Denne gangen vet vi ikke hvilket kjønn babyen er, juli kan jo være både varm og regnfull og jeg har i tilegg denne gangen fått påvist nedsatt glukosetoleranse noe som kan påvirke størrelsen på barnet. Siden jeg ikke ønsker å sitte med masse nøytrale klær tenkte jeg å kjøpe skift til et par dager og heller sende svigermor og mor ut på shopping etter lyseblått eller rosa. (Evnt å vaske litt etter storesøster dersom der blir jente) Allikevel, hva hadde dere kjøpt. Tør jeg satse på 56? Vesla var 3800, gikk ned til 3400 med en gang og brukte faktisk 50 noen uker.. Fint om andre i samme situasjon kan tipse om noen steder dere har funnet søte nøytrale klær også. Viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde
Bamsemams74 Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Hei! Jeg vet at jeg venter en gutt, men syns likevel det er vanskelig å vite hvor mye man trenger... Har satset på en del bodyer i ull og bomull, samt noen strømpebukser i ull og i bomull. Samt sparkebukser, pysjamaser og strikkejakker i str. 50/56. Samt en utedress i fleece. Har kjøpt bodyene i hvitt for det meste, slik at de lar seg kombinere med ulike bukser osv. Jeg har lyst til å bruke en del ull, fordi jeg har hørt at babyen vokser bedre om de får ha ull på seg, og dette er et materiale som både varmer og puster, slik at de ikke blir klamme om det er varmt. Men det er ikke så lett å få tak i nå på våren, så jeg har kjøpt en del på denne nettsida. De har mye annet fint også http://www.smartkids.no/barneklaer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå