Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #1 Del Skrevet 20. mai 2012 hei jenter jeg har ett veeeldig stort problem og dette er jo ikke akkurat ett innlegg om at jeg er gravid eller at jeg prøver med samme kjønn, men det er vel der mitt problem ligger. jeg er bifil men i det siste det vil si det siste året har jeg vært mer og mer tiltrukket av samme kjønn. og det sliter meg ut litt. sambo vil ikke at jeg skal forlate han pga ei jente men d vil ikke jeg heller. jeg vil ha en familie med mann men likevell så skriker kroppen min etter samme kjønn! Hva sjer med meg ? vil noen av dere hjelpe meg i denna knipa? jeg har vært sexuel aktiv med ei mens jeg og sambo var borte forandre og hvær gang jeg ser henne smelter jeg . hjertebank og sommerfugler i magen. jeg så henne sisst 17. mai i toget jeg sto og så på mens jeg hadde guttungen i armene og sambo ved siden av meg. jeg fikk øyen kontakt med henne og jeg merket at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av meg hjelp? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938437-kj%C3%A6re-dere-vil-dere-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå