*Kengumamma* Skrevet 26. mai 2012 #26 Skrevet 26. mai 2012 Vørterøl inneholder også inntil 0,7 % alkohol.
November-spire-79 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #27 Skrevet 26. mai 2012 [quote name=Junibaby 2012 ' timestamp='1338046720' post='144263506] Vørterøl inneholder også inntil 0,7 % alkohol. ok jeg liker uansett ikke vørterøl Det er for søtt
Drammensjente Skrevet 26. mai 2012 #28 Skrevet 26. mai 2012 Aass sommer-uten er totalt alkoholfritt og ganske godt
Gjest Shanti ♥ Skrevet 26. mai 2012 #29 Skrevet 26. mai 2012 Aass sommer-uten er totalt alkoholfritt og ganske godt Hvor har du fra at Aass Sommer Uten er totalt alkoholfritt? Selv Hansa 0% (som heter 0%!) inneholder 0,4-0,6% alkohol
Drammensjente Skrevet 26. mai 2012 #30 Skrevet 26. mai 2012 Ikke noe annet enn at det står det på flasken
*LilleTroll + spira Skrevet 26. mai 2012 #31 Skrevet 26. mai 2012 Anbefaler San Miguel sitt alkoholfrie øl, nyyyydelig. Det eneste jeg synes det smaker ordentlig øl av. Best av alt, jeg fant det på europris (!) til kr 5,90 per boks, i motsetning til kr 16,90 for samme boksen på polet :-) I dag blir det øl og sushi til en veldig sen middag :-):-) "vann-i-munnen-.no" Hvilken Europris fant du dette i? Jeg har kjørt rundt over alt, men de sier at ingen Europris har lov til å selge øl..... (?) De begrunner det med at de mangler tillatelse selv om det er alkoholfritt. Skulle så gjerne fått tak i dette. Hører flere sier det smaker himmelsk når det serveres iskaldt I Grini næringspark i Bærum. Er en sånn giga butikk! Du får det på polet og, og i velassorterte butikker! Snodig begrunnelse, de selger jo herljunga alkofrie cider på alle europrisene jeg har vært..
Drammensjente Skrevet 27. mai 2012 #32 Skrevet 27. mai 2012 Anbefaler San Miguel sitt alkoholfrie øl, nyyyydelig. Det eneste jeg synes det smaker ordentlig øl av. Best av alt, jeg fant det på europris (!) til kr 5,90 per boks, i motsetning til kr 16,90 for samme boksen på polet :-) I dag blir det øl og sushi til en veldig sen middag :-):-) "vann-i-munnen-.no" Hvilken Europris fant du dette i? Jeg har kjørt rundt over alt, men de sier at ingen Europris har lov til å selge øl..... (?) De begrunner det med at de mangler tillatelse selv om det er alkoholfritt. Skulle så gjerne fått tak i dette. Hører flere sier det smaker himmelsk når det serveres iskaldt I Grini næringspark i Bærum. Er en sånn giga butikk! Du får det på polet og, og i velassorterte butikker! Snodig begrunnelse, de selger jo herljunga alkofrie cider på alle europrisene jeg har vært.. Enig at det er en snodig begrunnelse og derfor sa jeg akkurat det samme som deg.... De sa at cider regnes som saft Forstå det den som kan. Drar på polet til uken jeg! Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå