Gå til innhold

Flergangsfødende: Før eller etter termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd å gå lenge over med nr1, også å få før termin nr 2?

jeg gikk 14 dager over med nr1, og er spent på nå om det er muligheter for å få noe før termin denne gangen:)

Fortsetter under...

Skrevet

Motsatt kan i allefall skje, sist gang fødte jeg 40+4, denne gangen ser det ut til å bli 42+1... (første var planlagt snitt)

Skrevet

Første kom to dager før termin, denne har fremdeles ikke kommet, og i dag er termin, ingen tegn på fødsel foreløbig....

Skrevet

1. mann 4 dager etter termin og 2 mann 4 dager før.. denne gangen blir jeg satt igang før termin.. så det kan skje....

Skrevet

1.mann kom 18 dager over termin, og 2. mann 14 dager over. Håper på et mirakel denne gang, kjedelig å gå så lenge over. Men muligheten er nok absolutt sterkt til stede for at denne også kommer over termin. Lykke til til deg, håper ikke at ventetiden blir så lang.

Skrevet

Første mann, da gikk vannet i uke 32 og jeg fødte,- ble satt i gang, i uke 34.

Nummer to så gikk jeg 1 dag over ultralyd terminen. En termin som var en uke etter min. (Mannen jobbet da på sjø, så min var riktig.. ;)

Nå skal jeg ha nummer tre og er spent på om det blir overtid eller om jeg får før tiden. Håper jeg går over 37 uker i alle fall. ønsker ikke prematur baby igjen, selv om det gikk bra den gangen.

Annonse

Skrevet

min første kom 5 dager før og andre kom 2 dager etter.. er spent på denne karen her, håper eg føder i uke 38.. er rimelig lei, pluss en del smerter så hadde vert godt å bli ferdig.. men er i uke 35 så noen uker til får eg tåle..

Skrevet

nr.1 kom 5 dager før, nr2 kom 2 dager etter. Nr 3...sitter her å venter, er 3 dager overtid :(

Skrevet

Nr 1 kom dagen før termin og nr 2 kom fire uker før termin...

Skrevet

Jeg har motsatt.

Første gang fikk jeg 5 dager over termin, andre gang 11 dager over.

Skrevet

Første mann 1 dag før og andre mann 10 dager før, så rimelig spent på nr. 3... Men lurer på om ultralydterminene har blitt mer nøyaktige med åra? Noen som vet?

Skrevet

Jeg går lenger og lenger.....

Første: 36+4

Andre: 38+2

Tredje: ? Er 39+2 nå......

Skrevet

Førstemann kom 17 dager over termin

Nummer 2 kom 5 dager før termin!

Fingers crossed denne ganga. Har ikke noe behov for at han skal komme så voldsomt tidlig, men en mellom ting hadde vært greit :)

2 uker igjen i morra :)

• 3 uker senere...

Annonse

Skrevet

1 mann kom 6 dager før termin

2 mann litt over 4 uker før termin,

og sistemann er ventet om 11 uker :)

Skrevet

Første 1 uke før, andre drøye 2 uker før, tredje 1 uke over.

Skrevet

Første: 4 dager før UL termin

Andre: termin i går, still no baby.. Sukk!

Skrevet

Første kom 17 dager før termin. Nr 2 kom 2 dager før termin. Nå skal jeg ha nr 3 å det er 9 dager til termin. Håper jeg får før termin denne gangen også men har på følelsen at det kan drøye litt denne gangen. Er så klar jeg kan gå blitt på å møte baby'n nå så håååååper det skjer noe snarest!:-)

Skrevet

Jeg gikk 11 dager over termin med førstemann og fødte 11 dager før termin med nr to:-) Finnes håp!

Skrevet

Nummer 1: 4 dager over termin

Nummer 2: 5 dager før termin

Har 12 uker til termin og håper denne gutten også kommer litt før :)

Skrevet

Nr 1: 14 dager før termin

Nr 2: 3 dager før termin :)

Skrevet

Nr. 1: 12 dager før ul-termin. (2 dager før mensterminen som jeg gikk ut i fra.)

Nr. 2: 9 dager over termindatoen. (Samme ul og mens-termin.)

Nr. 3: Foreløpig 6 dager over termindatoen... still pregnant!

Skrevet

Nr 1: 4 dager før ul-termin

Nr 2: 9 dager før ul-termin

Nr 3: 1 dag på overtid foreløpig, men ser ut som det blir mer!

Skrevet

Nr 11 dager over,

nr 2 venter fremdeles og er nå 5 dager over..

Skrevet

førstemann: kom 7 dager før termin

andremann: termin i dag.... ikke skjedd noe enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...