Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt ammebh.

Eg syns det er litt tidlig, men var innom noen butikker her for noen uker siden å fant plutselig ut at dem har ikke store nok til meg :( bruker 90F nå å de fleste gikk bare opp til E cup, regne me at puppan blir å vokse litt mer når melka kommer for fult. å da tror eg virkelig at E cup blir alt alt for lite, så dette kan bli spennede å se om eg finner en stor nok ammebh.

Eg er i uke 29 i dag med tvillinger og det å gå på butikker er tungt. Men her eg bor har eg vært på alle butikker å ingen hadde større enn E cup å de fikk eg jo knapt lukket når eg først åpnet dem hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en titt her: http://www.mammatrend.no/index.php/cPath/35 eller www.change.no

Jeg ville absolutt kjøpt minst 1 før fødsel. Ta litt i og kjøp heller for stor enn for liten, for det er ubehagelig med for trang BH på melkesprengte pupper de første ukene!

Så kan du heller kjøpe flere etterhvert når størrelsen på puppene har stabilisert seg.

Men uke 29 var kanskje litt tidlig... Puppene vokser nok en del de siste 10 ukene også.

Skrevet

Har fått kjøpt en amme- BH. Bruker bare B til vanlig, men allerede nå er D akkurat passelig. Fikk kjøpt 1 i E, men den er ikke så mye for stor nå, så er litt spent på om den passer etter fødselen. Men finner ikke noe mer, så jeg skjønner godt at du har problemer. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å ha litt store amme-BHer! Det er jo mange med store bryster i utgangspunktet, og når man blir gravid må man jo opp noen str ;)

Skrevet

du kan evt prøve med en sportsbh som har åpning fremme? Ikke like greit å åpne hele bhen da, men bedre enn en vanlig hverfall. De har noen gode på kappahl eller lindex, men husker ikke hva de heter :(

Skrevet

Hvor er det du bor da ?det er undertøybutikk i Oslo som heter Lalina , ligger ved Ullevålsveien noen få meter fra Fretex i retning mot sentrum . De reklamerer for amme bh helt til K- cup . Bor du i nærheten , er det kanskje verdt å se innom der .

Skrevet

Eg bor nok langt i nord, på ett lite sted som heter Finnsnes, så Oslo blir litt vel langt unna. tromsø blir nærmeste litt større by, har alti slitt me å finne BH :(

Men tror eg skal prøve å finne meg en sportsbh me åpning foran for å ha me seg på sykehuset. Gjør jo ikke noe at eg må åpne hele, venter jo tvillinger å håper å kunne dobbel amme.

Har dårlig erfaring me å kjøpe BH på nettet, men skal vurdere det. Skal innom change når eg skal på neste UL 5 juni.

Er jo vanskelig å bestille på nett i god tid, ane jo ikke hvor stor puppan blir etter at man får melk for fult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...