Kremtopp Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Hei! Jeg fant ut i går at jeg er gravid med nr.4 og er helt rådvill! Fra før har jeg gutt på snart 6, jente på 3 og jente på 1 år (sistnevnte ble født i april i fjor) og det var virkelig ikke meningen at vi skulle bli gravid igjen, i hvert fall ikke så kort tid etter forrige fødsel. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror jeg kommer til å beholde barnet.Jeg sliter i tillegg med å finne jobb og nå som studiene mine straks er over trenger jeg en jobb fortløpende. Lurer på om situasjonen vår kommer til å bli bedre med tanke på denne graviditeten, økonomien osv? Samt kjønnet på barnet, når det blir født og om det har det bra i magen? Jeg født 201288 Termin 26.01.2013
HOPE08 Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Hei! Jeg fant ut i går at jeg er gravid med nr.4 og er helt rådvill! Fra før har jeg gutt på snart 6, jente på 3 og jente på 1 år (sistnevnte ble født i april i fjor) og det var virkelig ikke meningen at vi skulle bli gravid igjen, i hvert fall ikke så kort tid etter forrige fødsel. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror jeg kommer til å beholde barnet.Jeg sliter i tillegg med å finne jobb og nå som studiene mine straks er over trenger jeg en jobb fortløpende. Lurer på om situasjonen vår kommer til å bli bedre med tanke på denne graviditeten, økonomien osv? Samt kjønnet på barnet, når det blir født og om det har det bra i magen? Jeg født 201288 Termin 26.01.2013 jeg får opp at du vil beholdet barnet og økonomien vil ordne seg for deg/dere så ikke tenk på det. det vil være tøffe tider men det vil ordne seg for dere og dine barn jeg får opp en gutt
Kremtopp Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2012 Takk for svar Håper du har rett ift økonomi Flere som vil se?
Kremtopp Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2012 Dytter opp Flere som vil være så snille og ta en titt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå