Kaktus_86 Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 De siste kveldene har jeg gått med følelsen av at det kan skje noe iløpet av helga. Har gått med masse modningstegn lenge, og får høre at jeg ser helt fødeklar ut. Sov godt i natt, men nå har denne merkelige følelsen startet igjen. Det knyter seg i korsryggen, og har vondt rundt magen. Dette skjer ikke nødvendigvis samtidig med kynnerne, så det vil vel si at det ikke er rier? Håper jo at det kan være starten på noe Er så klar for å møte gutten <3 Men han er nok en luring som vil være en stund til i magen
Hilde35 Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Håper det skjer noe mer snart...kjedelig å gå sånn å vente.
Kaktus_86 Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2012 Er spent ihvertfall Har ikke rukket å bli så veldig utålmodig, men gleder meg ufattelig til å treffe lillegutt. Og da blir det jo så man kjenner på alle mulige tegn og endringer i kroppen.
BABY-JENTE Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Du har jo ikke lenge igjen, så det kan være :-) Uansett så er det jo positivt at det "skjer noe" i kroppen, selv om det ikke nødvendigvis betyr at det er fødsel like rundt hjørnet :-)
Kaktus_86 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2012 Ja, kjenner at kroppen forbereder seg ihvertfall Ble ikke mer action i natt, så får vel bare innstille meg på at det kan bli en del "lurerier" fremover. Skal sies at det ble sykehustur da, men det var pga sambo som fikk brudd i foten på fotballkamp i går. Fantastisk timing Litt ironisk?
BABY-JENTE Skrevet 21. mai 2012 #6 Skrevet 21. mai 2012 Ja, kjenner at kroppen forbereder seg ihvertfall Ble ikke mer action i natt, så får vel bare innstille meg på at det kan bli en del "lurerier" fremover. Skal sies at det ble sykehustur da, men det var pga sambo som fikk brudd i foten på fotballkamp i går. Fantastisk timing Litt ironisk? He he. Det var jo bra timing, ja he he. Stakkars. Jeg husker jeg hadde en hel del lurerier fra ca uke 33 og frem til fødsel, men så hadde jeg plutselig 5 cm åpning uten å merke at jeg var i fødsel, så jeg tror nok alt jeg kjente den lange tiden i forkant hjalp veldig! Det ble en lett fødsel Nå har jeg ikke kjent så mye frem til nå denne gangen, er i uke 34. Det blir spennende å følge med deg fremover:)
Kaktus_86 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2012 Ja, kjenner at kroppen forbereder seg ihvertfall Ble ikke mer action i natt, så får vel bare innstille meg på at det kan bli en del "lurerier" fremover. Skal sies at det ble sykehustur da, men det var pga sambo som fikk brudd i foten på fotballkamp i går. Fantastisk timing Litt ironisk? He he. Det var jo bra timing, ja he he. Stakkars. Jeg husker jeg hadde en hel del lurerier fra ca uke 33 og frem til fødsel, men så hadde jeg plutselig 5 cm åpning uten å merke at jeg var i fødsel, så jeg tror nok alt jeg kjente den lange tiden i forkant hjalp veldig! Det ble en lett fødsel Nå har jeg ikke kjent så mye frem til nå denne gangen, er i uke 34. Det blir spennende å følge med deg fremover:) Oi, 5 cm uten å ha merket noe! Wow.. var du på sykehuset da du fant ut det eller? Jeg håper jo at alt jeg kjenner har noe effekt, men vil gjerne rekke å komme meg ned på sykehuset før gutten kommer! Hehe. Ja det er spennende tider! Ikke mange uker til du er fødeklar heller
BABY-JENTE Skrevet 21. mai 2012 #9 Skrevet 21. mai 2012 (endret) Det er liten sjanse for at du er en av de som ikke rekker å komme deg på sykehuset i tide siden du er førstegangsfødende. men man vet jo selvfølgelig aldri, så det kan være greit å vite hva man skal gjøre hvis man skulle ende opp med å føde hjemme... Min åpning ble oppdaget under vanlig jordmorkontroll, da jordmoren to dager før termin skulle se om hun kunne strippe meg litt. Hun ble ganske sjokkert, og ba meg reise inn på føden straks jeg kjente det kom noen tak. Så jeg ringte samboeren, dro hjem og da kom det bittelitt blod med slim. Når han kom dro vi og handla mat før vi reiste på sykehuset. Jeg var hos jordmor i 10-tiden og det kom ikke skikkelig rier før kl 16.30, og barnet var ute kl 22.03. Men hadde jeg ikke visst at jeg hadde åpning hadde jeg nok kanskje holdt meg hjemme mye lenger Jeg føler det er en evighet til jeg er fødeklar, jeg blei så utålmodig sist, så nå prøver jeg å distansere meg litt til at det nærmer seg fødsel Endret 21. mai 2012 av BABY-JENTE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå