Gjest sug lut Skrevet 20. mai 2012 #1 Del Skrevet 20. mai 2012 I dag tidlig postet jeg et innlegg på krangle, temaet var Røkke/Molde/Solskjær-saken. To timer etter var det slettet. Det er jo fascinerende geskjeftig, all den tid det ikke var rasistisk, utilbørlig personangrep og uthenging av enkeltpersoner som eller over kanten vulgært. Det var utelukkende en kommentar til en nyhetssak som i tillegg kommenteres flittig i alle andre medier - men her var det altså smekk på lanken og fy i ansiktet. Modereres det etter innfallsmetoden her? Forøvrig har jeg postet likelydende innlegg igjen, og kommer til å gjøre det på nytt om det slettes nok en gang, med mindre dere kan fortelle meg at kommentarer til nyheter om offentlige personer er off limits her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator-IS Skrevet 21. mai 2012 #2 Del Skrevet 21. mai 2012 Hei! Vi beklager at vi slettet selve tråden, men vi har gjenopprettet den her nå Ha en fin dag Mvh Mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 21. mai 2012 #3 Del Skrevet 21. mai 2012 Takk for det. Men jeg lurer fremdeles på grunnlaget for å slette den i det hele tatt - hva i en tråd som den påkaller umiddelbar sletting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 22. mai 2012 #4 Del Skrevet 22. mai 2012 Logger meg på utelukkende for å si at det lurer jeg også på. Logger av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator-IS Skrevet 29. mai 2012 #5 Del Skrevet 29. mai 2012 Dessverre kan jeg ikke gi noen tilbakemelding på hvorfor den ble slettet. Vi er flere moderatorer som jobber om hverandre, og vi alle kan tolke et innlegg/en tråd ulikt. Hovedsaken er i alle fall at feilen ble rettet opp. Takk for at dere varslet om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frimurerfrue Skrevet 29. mai 2012 #6 Del Skrevet 29. mai 2012 Men dere må da klare å vise til hvilken regel som ble brutt siden den ble slettet?! Og selv om dere er flere moderatorer så har sikkert den moderatoren som slettet innlegget lest denne tråden! Da han denne moderatoren også svare på spørsmålet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator-IS Skrevet 29. mai 2012 #7 Del Skrevet 29. mai 2012 Beklager, men vi kan ikke komme med noe mer konkret enn dette i denne saken. Vi får bare beklage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg