Gå til innhold

Dager igjen, søndag 20.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 dager igjen for min del :)

Det nærmer seg jo, men merkelig nok føles det nesten lengre unna nå enn da jeg hadde 40-90 dager igjen :D Da synes jeg tiden gikk så fort..

Er nok litt lei og klar for å bli ferdig nå... Gleder meg sånn til å møte lille gullet, og til å se storbror sin reaksjon når han får se broren sin for første gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager! Kan han ikke komme nå!?!

Skrevet

4 uker eller 28 dager! Oioi på tide å intensivere redebyggingen - mye som gjenstår!!

Skrevet

5 dager til termin! Men h*n kan bare komme før ;)

Skrevet

14 dager :)

Skrevet

3 dager på overtid!!

Skrevet

86 dager igjen (12 uker)

Starter 3. trimester idag :)

Skrevet

10 dager :)

Skrevet

10 dager her også :)

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

5 uker igjen! Håper jeg rekker å gjøre alt jeg skal før den tid. Men på en annen side er det helt greit hu kommer om 2 uker:) godt vi snart får belønningen vår for disse 9mnd :)

Skrevet

3 uker veldig klar for at det skal skje noe nå ;)

Skrevet

3 uker og enedelig fødeklar!!! :D

Til uka skal babysenga reies opp, jeg skal vaske skikkelig hjemme og ordne meg selv. Frisør, vippefarging, hårfjerning og selvbruning ;) Så må han gjerne komme en uke eller to før tiden!

Skrevet

27 til termin .. Men alt fra 2 til 9 dager til fødselen...

Skrevet

16 dager til termin, har plutselig blitt rolig og tenker ikke lenger på fødsel, tror jeg ble sliten av å telle, kan liksom gå gravid hele livet, den tellinga tok knekken på meg... Så nå kan frøken komme når hun vil :)

Skrevet

17 :) Begynner å ta innover meg at jeg faktisk skal ta ks nr.4 nå...grugleder meg :)

Skrevet

35 dager igjen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...