Gå til innhold

Hjelp! Er tom for Crinone og får ikke tak i nytt før i morgen på helg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke erfaring med Crinone, men er du sikker på at du ikke har et søndagsåpent apotek i nærheten? evt hvis dette er siste dagen er det kanskje ikke så farlig?? vet ikke desverre,, lykke il ;)

jeg har ikke erfaring med Crinone, men er du sikker på at du ikke har et søndagsåpent apotek i nærheten? evt hvis dette er siste dagen er det kanskje ikke så farlig?? vet ikke desverre,, lykke il ;)

Jeg bor i sverige så her er alle apotek åpne i dag, men problemet er at jeg ikke har noe igjen på resepten og avd på sykehuset har stengt på søndag. Skal fortsette med de, men har fått positiv test og skal ta blodprøve i morgen tidlig så får ikke tak i ny resept før da.

Annonse

Jeg også ville si at det er viktigere i frys enn ved ferskforsøk med crinone siden ved frys produserer man ikke selv det.

Er det lite plass du bor på? Går det ikke an å oppdrive den gjennom venner eller noe sånt? Det er jo mange som driver med ass.befruktn. uten at vi selv er klar over

Gå til apoteket og forklar situasjonen. Så spør du om du kan få en pakke på forhånd fordi du får resept i morgen, men det fordrer jo at du leverer resepten der i morgen da. En hver farmasøyt vil godta det. Kanskje du bare kan få med deg en dose også, og betale for hele pakken og hente resten av den når du får resepten?

åh :( Ved frys er det jo viktig med denne progesteronen da. Hvor i sverige bor du? kanskje det er noen som bor i nærheten som kan hjelpe deg?

så kipt!

Åh, håper virkelig dette ikke ødelegger alt nå da:( er jo bare en dose jeg ikke får tatt da (tok jo i morges). Ganske utrolig at de har klart å skrive ut for lite til meg! Bor i malmø og er nok ingen som kan hjelpe meg desverre..

Og hvis du må kontakte klinikken først så er jo ikke sagt at du får tak i crinone før utpå dagen... og da er det mange timer mellom de dosene der...

Og faller progesteron, så mister man..

Endret av dincene

[quote name=Junibaby 2012 :)' timestamp='1337506288' post='144248393]

Gå til apoteket og forklar situasjonen. Så spør du om du kan få en pakke på forhånd fordi du får resept i morgen, men det fordrer jo at du leverer resepten der i morgen da. En hver farmasøyt vil godta det. Kanskje du bare kan få med deg en dose også, og betale for hele pakken og hente resten av den når du får resepten?

Jeg drar bort på apoteket og spør. Er mange apotek her så håper jeg finner et som er behjelpelig! Tusen takk for svar alle sammen:)

Malmø er jo ikke sååå lite plass. Hvis du legger ut innlegg på ei svensk side hvor dei som holder på med ivf "henger"? Er det noen som har hjemme, så skal nok gi dei 2 crinone tuber, er jeg sikker på ;)

Annonse

Nå har det ordnet seg! Jeg hadde igjen 2 pk på en gammel resept heldigvis:)

monky: Ingen fare, det kunne jo ikke du vite:)

Takk for svar folkens!

så bra :) gratulerer med spire forresten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...