Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i dag og hatt mye murringer og modning i det siste.

I natt våkna jeg av skikkelig smertefulle rier med lang varighet som holdt på en stund og var sikker på at nå braker det løs, men nå har det gitt seg..

Har ikke så positive minner om tidligere fødsler og ser ikke frem til selve fødselen så jeg syns det er tøft å gå sånn og vente med falske alarmer..

Hvordan r det for dere andre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går å venter jeg også...meeen jeg har ende en laaang uke til termin, så må jo bare innstille meg på at det enda kan gå 3!! uker til han kommer...sukk

Skrevet

Uff ja. Kjenner følelsen! Har det på akkurat samme måten. Jeg har termin om 5 dager og går å kjenner etter tegn hele tida. Har hatt masse murringer å kynnere som har lurt meg til å tro at nå er det like før. Men neeei da, her skjer det ingen ting:( førstemann kom to uker før termin så har liksom forberedt meg på at det skulle skje denne gangen åsså. I tilegg har jeg venninner som er førstegangs og fått før meg. Den er litt kjip. Hehe. Nå har jeg begynt å forberede meg på at jeg kan gå over termin. Like greit:) lykke til alle dere "ventere" ;) de kommer nok når de er klare for det:)

Skrevet

De er noen luringer disse i magen ja :-)

Har født begge før termin og forrigemann kom 16 dager før så jeg har ikke vært helt forbredt på å gå på overtid denne gangen.

Innen 14 dager er jeg ihvertfall garantert ferdig!

Skrevet

Det er utmattende å legge seg med forventninger hver kveld. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har brukt rietelleren på telefonen og virkelig trodd at noe var på gang. Men her sitter jeg søren meg enda, 12 dager over termin. Igangsetting i kveld eller i morgen tidlig!

Skrevet

Det er utmattende å legge seg med forventninger hver kveld. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har brukt rietelleren på telefonen og virkelig trodd at noe var på gang. Men her sitter jeg søren meg enda, 12 dager over termin. Igangsetting i kveld eller i morgen tidlig!

Masse lykke til da er det ikke lenge igjen! Veldig utmattende å vente sånn, en fødsel er tross alt en kraftanstrengelse man må psyke seg opp for å komme igjennom så det er tøft å bli " lurt" gang på gang.

Får håpe du ligger med en nydelig baby på denne tiden i morgen så er alt glemt :-)

Skrevet

Masse lykke til til alle her :) Venter jeg også. Enda to uker til termin, men er så spent! Ikke lenge til vi har belønningen vår <3

Skrevet

Venter her også.. 5 dager til termin, så max 16 dager igjen da, men blir litt "sliten" av å gå å "kjenne etter" hele tiden.. Jeg er førstegangs, og aner ikke hvordan rier kjennes ut, har knapt kjent kynnere i løpet av svangerskapet, så vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller? Men merker det vel når det først skjer, er ikke noe annet og gjøre enn å smøre seg med tålmodighet.. ;) Lykke til alle ventere :)

Skrevet

jeg har 22 dg igjen og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå disse dg.. er utslitt.. gjør ingen ting.. ligger på sofaen og i sengen.. blir sliten av å dusje.. sover utrolig dålig og har vondt i hele kroppen..om ca 10 dg skal jeg snakke med legen om igangsetting.. men hvordan i h holder man dette ut ???

hva gjør dere for å ikke bli gærne ?

Skrevet

4 dager siden termin. Masse kynnere men ingenting som skjer. Håper at det skjer noe snart, lei av å vente. Dette er den tregeste av alle 3...

Skrevet

4 dager siden termin. Masse kynnere men ingenting som skjer. Håper at det skjer noe snart, lei av å vente. Dette er den tregeste av alle 3...

Min tregeste av alle 3 og, hadde ikke forventa det, men tydeligvis at 3 mannn er en luring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...