Gå til innhold

Kortvarig lykke.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da ble det kortvarig lykke. Nylig stoppa opp. Altså MA. Nå får vi håpe kroppen ordner opp så vi slipper utskrapning. Så da er vi tilbake på ass.befruktning. Neppe noe forsøk før august. Har ett på frys og får ta det derfra...

Annonse

Etter 3 tidlige SA (naturlig gravid) og 2 MA (en naturlig, en frys) uke 8 vet jeg hvordan det kan føles og du har min dypeste medfølelse. Ta den tiden du trenger til å sørge og fortvile og kom sterkere tilbake når du er klar :-)

Det er store muligheter for at det går bra neste gang vet du :-) Jeg har 10 uker til termin med nr 2 i dag :-) Førstemann kom på fersk og andremann er frys :-)

Lykke til videre!

Gjest Trulte med to små

Å nei sÅ trist! Jeg har faktisk tenkt pÅ deg i dag siden jeg leste at du skulle pÅ UL og jeg var sÅ spent pÅ dine vegne. Rart det, nÅr jeg ikke engang vet hvem du er, men det er slik at ofte føler en med hverandre og ønsker det beste for hverandre i samme situasjon.

Jeg skulle ønske du hadde fÅtt gode nyheter, men alt jeg kan gjøre er Å føle med deg og det gjør jeg virkelig!

Ord er fattige, men jeg sender deg mange gode trøstetanker i slik en stund.

Sender deg en trøsteklem ogsÅ om du vil ha...

Annonse

• 4 uker senere...

Bare en liten oppdatering fra meg. Fredag for to uker siden dro jeg for å få medisin for å sette i gang aborten, siden det ikke gikk av seg selv. Møtte en legedust som var helt jævlig nedlatende så jeg dro derfra uten piller. Søndagen begynte jeg å blø og har nå blødd i 12 dager. UL i dag, hvor det påvises rester. Altså sitter jeg her m lommene fulle av abortpiller alikevel og venter på å abortere litt mere "effektivt".

Fikk også beskjed om at den videre utredningen som ble gjort av meg i etterkant av at MA'en har avslørt at jeg har forhøyet verdi av et stoff som påvirker koaguleringsevne i blodet. Dette vises ofte hos kvinner som sliter, og spontanaborteter. Derfor får jeg Albyl E v neste forsøk. Noen med erfaringer på dette???

Men midt i elendigheten fikk vi besøk på klinikken mens jeg ventet på å komme inn. En nydelig familie på kom inn, storebror på 5 kom bærende på en skål m hjemmelagde muffins, som takk til personalet. Stabbende ved bena til mor og far kom resultatet av hjelpen: to mini snekkerbuksemennesker - helt nydelige! Fantastisk å få se sånt! Det gir håp, eller hva?

Godt at du endelig fikk svar på hvorfor du aborterer. Har såvidt hørt dette tidligere om bruk av albyl-e, slik du nå skal.

Selv får jeg albyl-e for å øke blodgjennomstrømningen i morkaken for å forebygge blodpropper, så det går vel mye på det samme som for deg.

Synd at du må treffe på en idiot lege midt opp alt det tunge.

Håper du finner styrken til å gå igjennom ett nytt forsøk! *klem* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...