Gå til innhold

Kortvarig lykke.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hatt masse blødninger i begge svangerskapene mine, og det gikk bra begge gangene! Krysser alt jeg har for at dette går veien for deg også!:-) skjønner veldig godt fortvilelsen din.. Slapp av på sofaen i dag og gjør minst mulig, heier på deg!!:-)

Tusen takk, vakre mennesker - for en støtte dere er! Blødningen har foreløbig gitt seg, men jeg avventer og ser. Holder pusten egentlig, prøver å ikke føle noe. Orker ikke kjenne etter. Dette kan da umulig fortsette og gå bra?

Annonse

Hei dere, og takk for oppfølging. Jeg har ikke vært på UL etter blødningen siden jeg har eneansvar på jobb og ingen til å steppe inn. Så ser jeg jo at Satya ikke fikk sett noe på sin UL siden det var tidlig og siden blødningen min har gitt seg har jeg valgt å avvente. Deilig å være på jobb så jeg kan tenke på annet også. Håper derfor på at alt er ok og at jeg kan få tiden til å gå uten mere blødninger. Men gudene skal vite at dette ikke er lett for nervene...

Hei dere, og takk for oppfølging. Jeg har ikke vært på UL etter blødningen siden jeg har eneansvar på jobb og ingen til å steppe inn. Så ser jeg jo at Satya ikke fikk sett noe på sin UL siden det var tidlig og siden blødningen min har gitt seg har jeg valgt å avvente. Deilig å være på jobb så jeg kan tenke på annet også. Håper derfor på at alt er ok og at jeg kan få tiden til å gå uten mere blødninger. Men gudene skal vite at dette ikke er lett for nervene...

men du kan jo ta hcg blodprøver med 2 dagers mellomrom da :)

Jeg kan det. Men neste uke har jeg fri og har tid til å klappe sammen. Orker ikke dårlige nyheter nå, så skyver det foran meg, venter og håper. :)

ja det skjønner jeg da :) men det ser jo ikke så dumt ut da :)

Husk at det tar tid å få svar på blodprøvene og da... hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg tatt blodprøve onsdag og fredag, så ringt etter svarene til mandagen... som du har fri ;)

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...