Gå til innhold

kan testen være sterk ved kjemisk graviditet?

Anbefalte innlegg

Er det alltid svake tester ved kjemisk graviditet? Jeg hadde kjemisk sist fryseforsøk, og da var testene svake fra rd 10, men ble ikke sterkere. Nå fikk jeg ganske sterk strek på er 11 og 13, men synes ikke streken var noe særlig sterkere. Burde ikke dagens test være like sterk som kontrollstreken i dag (rd 13) siden streken var såpass sterk på dag 11? Er så redd for at det skal være kjemisk igjen.. Håper noen kan svare meg..

Fortsetter under...

På min første kjemiske (av maaaange) var streken nokså sterk, nesten lik kontrollstreken, men den dabbet av fra et par dager etter ikm. MEN det betyr ikke at din er kjemisk, gi det noen dagen, det kan fortsatt stige bra!! :) Lykke til, jeg krysser fingrene for dere!! <3

Det går nok bedre for deg. Du er sikkert gravid, kjære du. :) Lykke til!

Takk! Tør ikke tro på det enda jeg..blodprøve i morgen. Er så redd det kan være kjemisk igjen

Lykke til videre du også! Trist å lese at du har begynt å blø.. håper det uansett går bra og at spiren klamrer seg fast.

Annonse

JEg testet på dag 14, og der stod det gravid 2-3 uker.. og det var kjemisk. Da jeg var gravid med dattera mi og jeg testet på14 dag så stod det gravid 1-2 uker..

men det må ikke bety at det er kjemisk selv om testen er sterk..

min første graviditet så var testen positiv før jeg rakk å tisse ferdig på pinnen. :)

masse lykke til.. håper at du får positive svar på blodprøvene. :)

Tusen takk for lykkeønskninger og erfaringer. Det ble heldigvis ikke kjemisk på meg denne gangen:) jeg hadde hcg på 450 som visst var ganske høyt så tidlig så derfor fikk jeg sterk test. Masse lykke til videre til dere alle! Klem fra meg

Jeg hiver meg på her med et lite spørsmål jeg: Hvordan vil blodprøvesvarene være når det er kjemisk? Fikk positiv hjemmetest i dag (cb digital, sto Gravid 1-2), så tenkte jeg skulle få tatt blodprøve i mårra. Føler jeg ikke kan noe om dette her, så er litt nervøs nå...

Gratulerer så mye med positiv test:)! Tror ikke jeg hadde vært så beskymret hvis jeg var deg. En digital test som er positiv er veldig lovende! mine blodprøver har vært negative når jeg har hatt de kjemiske. Sikkert mye pga jeg ventet for lenge med å gå til legen. Testene var bare veldig svake skyggestreker som så vidt kunne skimtes når blodprøvene ble tatt hos meg. Hadde jeg tatt blodprøve noen dager før når testene ble en smule sterkere for hver dag så ville jeg nok kanskje fått utslag på blodprøvene. Du må ha masse lykke til:)!

Tusen takk! Dem sa egentlig på sykehuset også at det var bortkastet å ta blodprøve i mårra, men jeg fikk masa meg til det! Så får vi se hva den viser....:) Gleder meg til å finne ut av det! Livredd for kjemisk, selv om det absolutt finnes verre ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...