Kosemosepose Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 I går og i natt har det vært veldig rolig i magen :-( Ellers har det vært mye liv, nesten hele tiden! Nå kjenner jeg jo noe innimellom, men sjelden og svakt... Hvor lenge skal man vente og se? Kanskne ham bare har en "soveperiode", det har jo gått opp og ned hele tiden, men nå går jeg hele tiden og håper å kjenne noe... Er 32+4.
Mor Stratos Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Drikk noe kaldt og kjenn etter. Hvis det er lite reaksjon (mindre enn vanlig) ringer du føden. Bedre med en telefon for mye, det mener de også! Lykke til!
Leni12 Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Jeg hadde tatt en telefon til føden og fått en sjekk. Det samme skjedde meg rundt uke 25. Jeg fikk komme til sjekk med en gang og fikk beskjed om at det er viktig å ta kontakt når en opplever å kjenne mindre liv enn vanlig. Alt stod bra til hos meg, og det gjør det sikkert hos deg også, men godt å få det bekreftet.
Kosemosepose Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2012 Har nå spist og drukket kaldt og lagt med ned. Har kjent noen bevegelser , kanskje 5 ganger den siste timen, men mindre enn før. Tror jeg ligger her og kjenner litt etter - skjer det ikke noe snart, så ringer jeg. Kan ikke huske å ha hatt kynnere heller det siste døgnet...
Mor Stratos Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Har nå spist og drukket kaldt og lagt med ned. Har kjent noen bevegelser , kanskje 5 ganger den siste timen, men mindre enn før. Tror jeg ligger her og kjenner litt etter - skjer det ikke noe snart, så ringer jeg. Kan ikke huske å ha hatt kynnere heller det siste døgnet... Jeg ville ringt nå med en gang.... Sannsynligvis er alt fint, men det er ikke verdt det å ta noen sjanser. Forklar at det har vært sånn siden igår, og hør hva de sier.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/barnet/article545383.ece
thessi og lillemor Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har vært inne på sykehuset flere ganger de siste ukene pga lite liv. Alt har vært bra alle gangene, men de har veldig lav terskel på å be deg komme inn hvis bevegelsesmønsteret til babyen endrer seg. Jeg fikk beskjed om å drikke saft og legge meg ned i en halvtime. Jeg skulle da kjenne minst 5 spark i løpet av denne halvtimen. Ville ringt jeg. Alt er sannsynligvis helt fint, men bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite + at det er så slitsomt å gå og kjenne etter og bekymre seg. De har alltid vært kjempehyggelige når jeg har ringt (Riksen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå