Gå til innhold

Flere med utsett på magen?

Anbefalte innlegg

Hei :) fra uke 13 av har jeg fått noen store prikker på magen over navlen og brystene. Det startet etter årets første soldat og hagearbeid. Noen andre som har utslett? Noen dager synes de knapt, andre ganger tydelig rosa. Tørr overflate og klør ikke på selve utslettet, selv om jeg føler at her meg klør litt. Jordmor visste ikke hva det var men var ikke bekymret iallfall :) mange ting å lure på.... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938286-flere-med-utsett-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok være att huden er litt tør eller noe, mye hormonellt som skjer. Har selv hatt små røde prikker som kom frem da jeg begynte å smøre meg, men så lenge det ikke vesker å er noe sår så er det nok ikke så mye å bry seg med:) men legen er jo gratis i svangerskap så er jo bare å stikke innom der vis du tenker mye på det;)) bedre med en tur for mye enn for lite

Tusen takk for svar :) hvor store er dine prikker? Knapt 1 cm diameter her. Startet med to store jeg trodde var sikeksem, sp flere små. skal til legen på kontroll om ei uke, og tipper jeg får et diffust svar der og a la hormoner, allergi, virus. Jeg er så redd, oppgitt. 6 dager siden jeg hørte verdens fineste hjerterytme..og alt nå er jeg redd igjen. Googlet på et virus som lignet på utslettet som het p. Rosea, og der stod det heldigvis helt ufarlig. Så googlet jeg mer og fant en liten italiensk studie som fant stor fare for spontabort hvis man fikk det før uke 15. Jeg må gi meg :( smører Eucerin krem nå for å se om det hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...