mimmitiltre Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei, jeg har strevd meg igjennom 50% jobb den siste måneden, og er kjempesliten og har vonde kynnere..våkner på natta med kynnere og, og har to små i tillegg som krever sitt.. tenker jeg kanskje burde sykemelde meg mer, men er vanskelig å få gjort noe på jobb dersom jeg skulle gått ned til 30-40%.. Har masse møter og syns jeg blir spist opp i møter det er vanskelig å si nei til..og en sjef som er flink til å overtale.. huff..hva hadde dere gjort?
kamik Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Si det som det er til legen. Hør med jordmor også. Kanskje få sjekket om kynnerne har effekt på livmorhalsen. Helse og baby er viktigere enn jobb!
Kosemosepose Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Vær ærlig med legen - og du vil trolig bli sykemeldt! Det ble jeg - legen sa at selv om jeg ville jobbe, så var det hun som bestemte og nå skulle jeg slappe av. Har ikke angra et sekund!!!
Isla verde Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Jeg ble 100% sykemeldt i uke 32. Sa jeg egentlig ville være litt i jobb, men ift hvordan jeg hadde det sa legen hun syntes jeg skulle sykemelding helt. Har også to små hjemme som krever sitt og synes nå jeg var mer enn nok uten jobb!
Bamsemams74 Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Stol på deg selv og det kroppen din forteller deg! Den sier tydeligvis at du trenger mer hvile og da er det lurt å ta hensyn til det før du havner helt i kjelleren! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå