skinflash1 Skrevet 22. mai 2012 #26 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har blitt healet før de vellykka forsøkene mine jeg. Hadde to mislykkede icsi før jeg kontakta healeren og han fant ut at jeg hadde muskelspenninger i livmoren som han trodde gjorde at egget ikke festa seg. Han fiksa det og på neste forsøk ble jeg gravid med dattera mi. Nå er jeg gravid igjen. Om det er healingen som har hjulpet til vet jeg ikke, men jeg velger å tro det
monky Skrevet 22. mai 2012 #27 Skrevet 22. mai 2012 sprøytestart i morra for oss da akpa, det betyr vel at det nærmer seg litt;) lykke til
AkPa Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #28 Skrevet 23. mai 2012 Hvordan går det med deg? nærmer seg med stormskritt her nå ja
monky Skrevet 24. mai 2012 #29 Skrevet 24. mai 2012 går greit foreløpig, noen småbivirkninger bare.. mest utålmodig egentlig! skal reise på hyttetur uten nett i helga, får håpe det blir bra med en pause herfra og at ikke hormonene kommer kastet over meg så jeg blir ett monster med familien min;) deilig med sol da, det var dårlig med det i februar når vi holdt på sist;) formen din bra? nyt sola
AkPa Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #30 Skrevet 24. mai 2012 i går var jeg veldig kvalm, og har sovet utrolig dårlig inatt... drømt mye rart å våknet hver time! Når setter du sprøyten ? Kos deg masse i helgen slapp av å nyt tiden( så godt du kan) og kommer hormonene, så er det fullt lov Kos deg i sola =)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. mai 2012 #31 Skrevet 24. mai 2012 Hørt om ei som klarte de og me healing:) eg kjenne de jobbe i flere dager etter eg har vert på soneterapi:) skal tilbake i måren før oppstart:) satse på mangen egg på begge sidene denne gang, sist fikk eg ut 4 egg på venstre side og ingen på høyre:/
monky Skrevet 24. mai 2012 #32 Skrevet 24. mai 2012 har kl på 8 for å ta sprayen, så må jeg våkne litt før jeg står opp så blir ca 8 15;) kommer an på om jeg må blande ny eller har nok igjen i glasset;) hæææærlliiiig med sol skulle gjerne prøvd alternativ behandling men har ikke råd:( jaja får håpe sola gjør susen (+økt dose;)) nyyyt!!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. mai 2012 #33 Skrevet 24. mai 2012 Har ikke råd me heller, går av ferie penger og de som e:/ må nesten prøve de som e når du føler at noe må gjøres for at de skal gå
AkPa Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #34 Skrevet 24. mai 2012 Jeg tar de rundt 9, men blir sååå dårlig utover dagen... Som nå ligger jeg langflat jeg har ikke fått noe tidspunkt på å ta de, så lurer på om jeg skal ta de på kvelden i stede... Bruker perugone, vet noen om det har noe å si ?
monky Skrevet 24. mai 2012 #35 Skrevet 24. mai 2012 vet ikke, jeg bruker menopur og det står i papirene mine at de helst skal settes på morgenen, du burde sjekke om du kan få sette den på kvelden kanskje?
AkPa Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #36 Skrevet 24. mai 2012 Må ringe inn i morgen å høre hvis ikke blir det late dager framover :-)
AkPa Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #38 Skrevet 24. mai 2012 Ja, det er greit å slappe av, men å være så dårlig at jeg bare skjelver å nesten kaster opp er ikke gøy
sonja77 Skrevet 25. mai 2012 #39 Skrevet 25. mai 2012 I Porsgrunn bruker de ikke embryoglue og fikk beskjed om at de testet det ut på hausten og st Olavs men at det ikke hadde vist til noen spes gode resultater så foreløpig var det uaktuelt som tilbud i Porsgrunn hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå