Gå til innhold

noen som har erfaring med menopur som man blander opp til flere doser?

Anbefalte innlegg

jeg har hentet pakkene idag, og ser at på to av de står det 600 ie, jeg skal ha 375 i hver sprøyte så da holder det jo ikke til to dager engang.. trodde det skulle være for å gjøre det hele litt lettere da men..

har dere vært fornøyd med denne typen menopur??

Fortsetter under...

jeg har hentet pakkene idag, og ser at på to av de står det 600 ie, jeg skal ha 375 i hver sprøyte så da holder det jo ikke til to dager engang.. trodde det skulle være for å gjøre det hele litt lettere da men..

har dere vært fornøyd med denne typen menopur??

Hei!

Jeg går også på menopur og fikk utskrevet en på 1200. Da blandet jeg de to sprøytene med væske i den ene med pulver. Deretter trekker jeg bare opp det jeg trenger, feks går jeg på 225 og da har jeg til ca 5 dager og har da 75 enheter igjen.

Du har to pakker på 600, og gjør det samme der. Er kanskje bare en sprøyte med væske (?) men du skal også bare trekke opp dine 375 pr dag. Og må da ta to sprøyter i "overgangen" mellom to ampuller, om du skjønner, dvs de siste 225 + 150 av en nyblandet ampull. (hvorfor du ikke fikk 1200 når du likevel må ha minst 2 på 600 skjønner jeg ikke..)

Denne type menopur er bare litt mer lettvint enn de "gamle" typene, men faktisk noe dyrere også! -jeg kjøpte den gamle typen da jeg tok ut mer på resepten, synes det er dyrt nok som det er..

hei! dumme meg i spraytåke så etterpå at det bare var en men 600 og 3 med 1200, men alikevel blir det noen overganger som du sier! ja det var ganske mye dyrere men jeg har også økt dosen endel så det spiller jo mye inn! takk for svar jeg finner nok ut av det blir bare så nerøs for ting de ikke har vist meg;/

takk igjen for svar, får håpe de gjør susen;)

hvis alt går bra blir det uke 23, skal begynne med sprøytene på onsdag, veldig spent å redd denne gangen hadde bare ett egg forrige gang, da hadde jeg 225 ie menopur nå skal jeg ta 375..

vi er i porsgrunn. oi da nærmer det seg for deg du må ha masse lykke til!! hvilket forsøk er du på?

Hei! Ja det nærmer seg! Dette er mitt 4. forsøk. Fikk en datter på første, men vært vanskelig etter det...

Men vi prøver litt til, "den som intet våger - intet vinner" heter det jo! Men har alderen mot meg jeg da, så vi får skynde oss litt å prøve nå!

Har hatt lange regimer før, men denne gangen kort. Det var deilig å slippe sprayen! Så jeg er spent nå!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...