Gå til innhold

Venter TR til uka - klar for fryseforsøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent på Progynovastart til uka. Var langt nede etter neg IVF i mars, så håper jeg er klar for nytt forsøk.

Noen som vet sjansen for å lykkes på fryseforsøk? Hvis det i det hele tatt går ann å finne ut.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ligger ganske likt vi da:-)Venter oxo på å få startet opp til uka. Skal ha innsett i uke 23 hvis alt går bra. Er det ditt første fryseforsøk?

Skrevet

Da er vi flere,.... Frys her også. Skal til ul førstkommende fredag og se om ting ser greit ut:) Krysser fingre og tær for at vi får en sommer med voksende mager:):)

Skrevet

Ja, dette er første fryseforsøk.. Ser ut som det blir start i kveld el i morgen (kjennes sånn på kroppen)

Har dere vært igjennom det før?

Leste litt i pakningsvedlegget ista, og sto noe om hvis man har epilepsi, mulig mer oppfølging ved bruk .. Blir jo nervøs med en gang. Ringer de i morgen..

Vi holder til på Riksen - dere ?

Skrevet

Dette er første fryseforsøk for oss også. Har hatt to neg. ivf forsøk tidligere...Krysser alt for at dette skal lykkes:-) Greit å høre med de om det ja. Vi hører også til på Riksen:-)

Skrevet

Vi må krysse !! Har dere flere egg på frys?

Skrevet

Vi har 2 egg på frys, de er fryst hver for seg.

Skrevet

Vi har 6 egg, fryst to og to... Veldig spent og nervøs...

Skrevet

Da har jeg noen flere forsøk på baken,- dette blir mitt 6. frys. har også hatt to fersk..... har 4 på frys,.. vet ikke helt hvordan de er fryst ned.Holder til i Porsgrunn, men går ikke dette veien så drar vi til Danmark

Skrevet

Da er første progynova-pille slukt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...