Ilykkerusmedjunibaby Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Samboeren min satt i går å surfet på nett og kom over en fasinerende babycall som du kobler til iphone og ipad .... Han ble helt bestemt for at denne duppeditten SKAL han ha, koste hva den koste vil "Mannfolk" .... !!! Hehe. Men syns det er veldig kjekt han engasjerer seg da. Men, jeg har aldri hørt om denne før, er det noen der ute som har erfaringer med den, eller har hørt noe ?! Greit å undersøke litt før vi invisterer.
Min første 2012 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Vi har denne, mest fordi samboer ønsket seg den, hehe. Vi har ikke prøvd den enda siden vi ikke har født, men den står klar! Det han liker ved den er at han kan koble seg på fra jobb feks og se prinsessa si i lunsjen, han kan snakke til oss gjennom den, man kan spille musikk og sette på beroligende lys feks. Sistnevnte kan være greit om natten når barnet skal lære seg å skille mellom natt og dag - i stedet for å sette på lyset i hele soverommet når vi skal amme bruker vi bare lyset her som er mye mer dempet. Den er kanskje litt overkill, men jeg syns det er greit når samboer så gjerne ville ha den
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Vi vurderer også den, men aner ikke om den er bra :-P. Noen fler som har og som har prøvd? Er den feks stabil på trådløse nettet? Litt viktig at den ikke "detter" ut heletiden :-P. Kvalitet på bildeoverføring osv.
Min første 2012 Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Det lille vi har prøvd den så langt så har den fungert kjempebra. Vi har trådløst nett og har ikke opplevd at den faller ut. Kommer vel an på om man har ustabilt nett fra før Hehe
Ilykkerusmedjunibaby Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2012 Takk for svar. Ja, sambo ville og logge seg på fra jobb, det var vell egentlig hovedargumentet hans. Og så ser jo også jeg en fordel med å kunne logge seg på om vi begge er ute og har barnevakt..Sambo har prøvd å alliert seg med en som er i USA for å få den litt rimeligere. Er jo ganske dyr her i Norge.... Er den grei å feste på sengen ?
Min første 2012 Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Ja den var veldig lett å feste, og den passer også på vugga Var lett å flytte den rundt og man kan egentlig feste den de aller fleste steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå