Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere "menssmerter" før de ekte riene kom? ca

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 36+2

Hadde 4-5 menssmerter tak, som også gav meg kvalme i natt. hadde litt smerter på kvelden og dagen før.

Min situasjon er at jeg ønsker å få planlagt ks. Har gått i mange samtaler med jordmødre og overlege på sykehuset.

Baby ligger på i seteleie og vi har ikke avklart om han skal ut med Ks eller ikke.

Hva skjer om jeg går i fødsel før den siste samtalen som vi skal ha 30 mai?

Er litt nervøs.

Skrevet

Hadde slike smerter fra uke 35. Babyen kom dagen før termin.

Skrevet

Jeg har ikke hatt menssmerter i forkant, men jeg har født en gutt i seteleie i uke 37. Gikk veldig bra, og ikke verre enn de andre fødslene mine. Ikke fikk jeg epidural heller, noe man skal ha ved setefødsel. Fant det først ut når han var nesten ute ;)

Skrevet

menssmerter og maserier kan du ha i mange uker før fødsel så jeg tror ikke su trenger å bekymre deg...:)

Skrevet

Vet de ikke har noe å bety.

Men ville høre deres erfaringer.

Har født to barn før. Og hadde ikke masrier med noen av de.

Hi

Skrevet

Gikk et par timer med mensmurringer(som var så svake at jeg ikke skjønte det var fødsel på gang), så hadde jeg 1 1/2 time med rier før hun var ute.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

1 time, så etter den timen hadde jeg 6 cm, så hos meg gikk ting veldig så kjapt

Skrevet

Jeg hadde aldri noen av delene.

Skrevet

Mensmurringer i to døgn som fikk meg opp i 7 cm åpning. Trodde ikke jeg var ordentlig i gang sjøl!! Var da 36+2. Begynte med at vannet gikk da.

Skrevet

Hvordan går det med deg, HI? Har du hatt noen flere tak eller smerter i dag?

Skrevet

Hei.

Ikke slike smerter. Får se i natt, er vel da de kommer.

Hatt mange kynnere i dag. (jeg har ikke kjent kynnere siden uke 24)

Men har så vondt mellom bena at jeg ikke klarer å sitte med bena i kryss.

hi

Skrevet

Jeg ser at vi er så og si like langt, og jeg blir førstegangsfødende nå pga prematurt KS sist gang. Jeg gruer meg fordi jeg er redd for å ikke bli behandlet som førstegangsfødende når jeg ankommer føden, og jeg er redd for at det hele skal utvikle seg til å bli like traumatisk som sist.

Jeg hadde også slike tak og smerter her for noen dager siden. Hele kvelden og halve natten trodde jeg at fødselen var startet. Men det ga seg og har ikke kommet tilbake på samme måte. Men jeg har hatt kraftige kynnere siden og jeg tenker på fødselen hele tiden. Jeg antar at det var starten på modning av kroppen, og jeg prøver å "åpne" den og la meg "flyte med". Men ikke lett med bekkenløsning som sitter i symfysen. Jeg har forøvrig ikke kunnet sitte med beina i kryss de siste 3 månedene. :)

Jeg bare lurer på om vi kanskje kan stresse på oss kynnere og smerter pga stress og spenning? Jeg vil også du skal vite at jeg tenker på deg, for jeg kunne ønske du fikk et skikkelig svar fra sykehuset så du mentalt får hvile før fødsel, uansett hvordan den måtte forløpe.

Hilsen #10

• 1 år senere...
Skrevet

Nå har jeg ringt jordmor. Har så innmari menssmerter i magen og ryggen. Kynnerne mine er nå litt vonde også. Hvor lenge hadde dere menssmerter før babyen kom? jeg er førstegangs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...