Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d noen som har testet positivt på 10 rugedag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo folk som får positivt på dag 7 også har jeg lest. Anna spørsmål er - får man riktig svar?

Jeg skulle ikke ha gjort det.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

er d noen som har testet positivt på 10 rugedag?

Jeg har testet positivt på dag 10, men da var det bare kjemisk graviditet dessverre...Tror det har skjedd 2 ganger på dag 9-10.

Om du har brukt eggløsningssprøyte så kan jo den sitte i lenge, men etter 10 dager burde den være ute av kroppen.

Jeg fikk selv positiv test pga den, bare for å sjekke ;)

Lykke til!

Skrevet

oki takk for svar=) jeg har ikke tatt noe annet enn progesteron så jeg bør vel ikke få noe kjemisk graviditet kanskje..? har så lyst til å kjøpe tester idag men er kanskje bare bortkastet? testdagen er jo 5 dager så d er vel for tidlig=/

Skrevet

Jeg testet fra dag 10. Den var nok positiv allerede da selv om jeg var usikker å om det var et hcg kryss eller et "skyggekryss". Klart du kan teste - bare husk at om den skulle være negativ i dag, så kan den absolutt bli positiv senere :)

Skrevet

ok takk tante troll....kanskje jeg smyger meg bortom apoteket....koster vel ikke allverden uansett:)

Skrevet

En kjemisk graviditet er når egget har vaert borti slimhinnene og kroppen har begynt å produserer hcg. Ved ivf får man veldig ofte kjemiske graviditeter fordi egget blir satt inn i livmora. Og det er ikke til å unngå. Er det kjemisk, så kan man jo få det positivt på dag 14 også. Og så begynne å blø noen dager seinere. Det eneste som kan være sikkert er å ta hcg blodprøve på dag 14 og på 16. Da veit du hvor høye verdier du har og om dei dobles.

Skrevet

ja testet positivt rd 10. Har du testet eller lurer du bare?

Skrevet

Jeg testede først på rugedag 13' negativ! Men på dag 14 var den positiv :)

Skrevet

jeg testet og fikk negativ og først ble jeg litt &%!!?% men så fant jeg ut at det jo litt tidlig, og når jeg for tyve år siden ble gravid for første gang, så tok jeg test hjemme 1 dag etter mens og den positive streken var veldig veldig svak. så jeg vet ikke. orker ikke å bli gal av dette lenger;) henger meg på damene lengre opp med 13 og 14 dagen <3 litt hell må man tro at man har:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...