Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

er d noen som har testet positivt på 10 rugedag?

Jeg har testet positivt på dag 10, men da var det bare kjemisk graviditet dessverre...Tror det har skjedd 2 ganger på dag 9-10.

Om du har brukt eggløsningssprøyte så kan jo den sitte i lenge, men etter 10 dager burde den være ute av kroppen.

Jeg fikk selv positiv test pga den, bare for å sjekke ;)

Lykke til!

oki takk for svar=) jeg har ikke tatt noe annet enn progesteron så jeg bør vel ikke få noe kjemisk graviditet kanskje..? har så lyst til å kjøpe tester idag men er kanskje bare bortkastet? testdagen er jo 5 dager så d er vel for tidlig=/

Annonse

En kjemisk graviditet er når egget har vaert borti slimhinnene og kroppen har begynt å produserer hcg. Ved ivf får man veldig ofte kjemiske graviditeter fordi egget blir satt inn i livmora. Og det er ikke til å unngå. Er det kjemisk, så kan man jo få det positivt på dag 14 også. Og så begynne å blø noen dager seinere. Det eneste som kan være sikkert er å ta hcg blodprøve på dag 14 og på 16. Da veit du hvor høye verdier du har og om dei dobles.

jeg testet og fikk negativ og først ble jeg litt &%!!?% men så fant jeg ut at det jo litt tidlig, og når jeg for tyve år siden ble gravid for første gang, så tok jeg test hjemme 1 dag etter mens og den positive streken var veldig veldig svak. så jeg vet ikke. orker ikke å bli gal av dette lenger;) henger meg på damene lengre opp med 13 og 14 dagen <3 litt hell må man tro at man har:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...