bittelille_persille Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Med en toåring i huset pådrar man seg alle de sykdommer som kan befinne seg i nærheten... Nå sitter jeg her med dyp hoste, tett nese og vonde bihuler og er snart i uke 38. Jeg er redd for å ende opp med å føde slik jeg er nå. Både fordi det føles uoverkommelig med en fødsel på toppen av hode- og halsvonder, og fordi det ikke akkurat er ideelt å være syk og fjern de første dagene med en liten baby. Er det noen som har noen gode erfaringer? Er det noen som har hatt det slik ifm fødsel, og det har gått bra?
rosita29 Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hei. Har ikke opplevd fødsel, men leste sist jeg var gravid at det løsner opp når man føder... Håper det, for jeg er i samme situasjon som deg;) er redd jeg skal hoste på meg ribbeinsbrist snart. Vi får tro og håpe det går over snart, masse god bedring til deg!
Con Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Det er ikke noen trøst, men jeg har hatt det sånn siden jeg var 37 uker. Nå er jeg 42 (!!) uker i dag og er fortsatt tett, og babyen vil ikke ut. Tror det er slimhinnene som er overivrige for tiden. De verste kveldene har jeg tatt en liten sprut fra barne-otrivin, men stort sett har jeg klart meg uten. Alle sier det går over når ungen er ute, så det er bare å håpe.
Venter nr tre <3 Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Hei. Stakkars deg! Har selv en toåring som har dratt med seg noe. Og jeg er såå dårlig. Nå er ikke jeg like langt som deg da. Men jeg hører folk rundt meg sier at denne forkjølelsen sitter i i flere uker Jeg har aldri vært så dårlig jeg som jeg er nå. Og i går hostet jeg så det knaket til der nede og gjorde kjempe vondt. Drikker hostesaft, får antibiotika, paracet og saltvannspray... Krysser fingra for at det slipper altså. For dette tapper en for krefter. God bedring.
bittelille_persille Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2012 God bedring og takk for sympati til hele gjengen. Får håpe det bedrer seg, og at det stemmer at det løsner til fødsel... For det hadde ikke vært morro å være potte tett de første ukene med ny baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå