baremeg.. Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Driver for tiden og lager invitasjoner, til foreldrene våre skriver vi fornavnene inni innbydelsen som vi gjør til alle andre. Nå sier moren min at inni innbydelsen skal det stå mamma og pappa istedet? F eks : vi vil invitere mamma og pappa til vielse og bryllupsfest... Hva er riktig her, hva har dere andre gjort??
Gjest Kira med en av hver Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Vi bruker alltid våre foreldre sine navn når vi inviterer til dåp, bryllup osv. Det blir jo feil å skrive mamma og pappa hvis det er en invitasjon fra både deg og din kjære.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Min samboer kaller sine foreldre mor og far, mens jeg kaller mine mamma og pappa. Så på invitasjoner og slikt skriver vi "til mor og far" til svigers, og "til mamma og pappa" til mine foreldre.
☆☆☆ Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Har aldri brukt fornavn på foreldrene mine, så det ville blitt rart å skulle skrive det. Men så fikk vi aldri det problemet, siden det var foreldrene våre som inviterte til bryllupet..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 foreldrene mine vet utmerket godt når slike ting skal finne sted så innbydelse er totalt unødvendlig.
Gjest Morn du Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Jeg ville gjort som deg, navnene til foreldrene deres. Sånn egentlig spiller det vel ingen rolle hva det står, så lenge det føles riktig for dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå