Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det å gå på jobb om dagen er ikke noe kjekt, da flere av mine arbeidskollegaer er gravid og går der med magene sine! Blir mye babyprat på jobb, sikkert fordi det så og si kun er damer som jobber der... kjenner det sliter på humøret mitt... vi har prøvd å få barn i over tre år, så merker jeg sliter stort med nye graviditeter som annonseres :/ Det er så urettferdig! Jeg unner dem det, men er kjempe misunnelig! Hvorfor er det ikke vår tur????

I tillegg til å være ufrivelig barnløs har ting toppet seg med revmatiske plager og mange søvnløse netter.... Er kjempe sliten og lei om dagen, er konstant små sur og gretten!

Så nå går jeg å venter på opplegg og resepter til assistert befruktning og henvisning til revmatologen (ca6-8mnd ventetid)..... Er helt utrolig at ting skal ta så lang tid!!

*sukke tungt*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938006-sutre-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off, høres absolutt ikke lett ut det du går igjennom... Kan ikke si jeg veit hvordan du har det, men jeg føler med deg, og sender deg alle gode tanker! Det er forferdelig at ting skal ta så lang tid i helse-Norge... Krysser fingrene for at tida kortes fort ned på et vis! :)

Kan si jeg kjenner følelsen av at alle rundt snakker om baby og slikt, og hvor mye det tærer på. Er ikke ufrivillig barnløs på annen måte enn at vi er to jenter i lag. Har vært verpesjuk i 5 år, og når da flere rundt en blir gravid på slump, og i noen tilfeller ikke engang veit hvem faren er, så føles alt mektig urettferdig. Vanskelig å ikke bli sykelig misunnelig, selv om man selvfølgelig er glad på deres vegne. Vondt gjør det ihvertfall...:-/

Sender deg mange varme tanker!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938006-sutre-innlegg/#findComment-144245225
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...