Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ønsker oss ei jente vi å :) Men det er fordi i den siste generasjonen på min side så er det 5 gutter og ingen jenter...

Så har litt press på oss ;) Men tenker jeg det nok så blir det vel en gutt :P

Er gammel gutten din da?

Annonse

Hei! Molde her også! 25+5 i dag:-) hyggelig å treffe andre mager her inne! Jeg venter min første, en gutt!

Min første her å, men vet ikke kjønn enda :) Artig å se hvor mange som er innpå her som er fra Molde :)

Har vært endel dårlig, men det begynner å roe seg nå :) du da? :)

Jeg har ingenting å klage over, Ingen kvalme eller noe i det hele tatt.

Eneste at jeg har vært svært trøtt og fremdeles er :P

Ulempen med å ikke ha noe symptomer er at jeg har gått konstant å lurt om er jeg gravid eller ikke. Men heldigvis fikk jeg høre litt av hjerteslagene for 1 måned siden og klarer ikke å vente med å se lille gullet på tirsdag :)

merka veldig av svangerskapskvalmen fra uke 7 til 11. måtte starte dagen med ei brødskive før jeg kunne gjøre noe som helst. har jo kjent de vanlige tegna med bryster som var ømme og vokste. ligamentstrekkinger i magen og slikt. og veldig trøtt og sliten. har hatt blødninger så har vært på 2 ul å alt var bra med den lille. blødningene satte en stor demper på gleden til vi var på den sikre siden siden, jeg mista i sa før jul. men no gleder vi oss stort :) kjenner jo liv daglig også. å har hørt hjertelyden 3 ganger hos jordmor og legen siden jeg blir fulgt litt ekstra opp.

syns dette svangerskapet er mye annerledes en forje. heldivis ikke så gale bekkenet denne gangen som forje gang på denne tida. men jeg har da vært plaget med bekken/rygg siden forje svangerskap. så kan nesten ikke klage.

merka veldig av svangerskapskvalmen fra uke 7 til 11. måtte starte dagen med ei brødskive før jeg kunne gjøre noe som helst. har jo kjent de vanlige tegna med bryster som var ømme og vokste. ligamentstrekkinger i magen og slikt. og veldig trøtt og sliten. har hatt blødninger så har vært på 2 ul å alt var bra med den lille. blødningene satte en stor demper på gleden til vi var på den sikre siden siden, jeg mista i sa før jul. men no gleder vi oss stort :) kjenner jo liv daglig også. å har hørt hjertelyden 3 ganger hos jordmor og legen siden jeg blir fulgt litt ekstra opp.

syns dette svangerskapet er mye annerledes en forje. heldivis ikke så gale bekkenet denne gangen som forje gang på denne tida. men jeg har da vært plaget med bekken/rygg siden forje svangerskap. så kan nesten ikke klage.

Høres litt turbulent ut ja, men godt at alt er bra da :)

hadde selv en sa i sept så kunne ha hatt en unge nå. Men er takknemlig at jeg er gravid når og alt er bra (som jeg vet om da).

har bare hørt hjerteslagene 1 gang, og det var ganske tidlig så fikk ikke høre så masse for h*n likte å ligge langt nede i bekkenet :P

Men tirsdagen så krysser vi fingrene at alt er ok :)

Er i fra Ålesund, 15+3, min første og håper på en frisk baby:)har kun vært svært trøtt!! Og småkvalm. Nå har jeg ingen symptomer og syns hele graviditeten er uvirkelig og rart å prate om:/ skal på ul 12.06 og gleder meg til å se og høre hjertelyden! Var på ul 8+5 og alt var bra:)

Er i fra ålesund, 15+3, min første og håper på en frisk baby:)har kun vært svært trøtt!! Og småkvalm. Nå har jeg ingen symptomer og syns hele graviditeten er uvirkelig og rart å prate om:/ skal på ul 12.06 og gleder meg til å se og høre hjertelyden! Var på ul 8+5 og alt var bra:)

Da er vi veldig like :)

har ikke klart å sette hode mitt helt inn at jeg er gravid og skal få et barn om ca 21 uker :P

Alt er på en måte uvirkelig men likevel virkelig :P

Ja vi sa ikke noe til foreldrene våre før vi var 14 uker på vei. Jeg syns det var veldig merkelig og uvirkelig å fortelle noe slikt.. Føltes ut som jeg drømte. Var noe annet når jeg kom fra ul i uke 8 og hadde hørt hjertet, men det er nå leeenge siden det nå :Shehe.. Får ikke komme til jordmor å høre hjertelyden heller før etter ul i uke 18, så det er litt kjipt. Trenger å få en bekreftelse på at det er noe annet enn luft i magen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...