Gå til innhold

Jeg og samboeren har tatt den store SLANKEpraten nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg har 20 kilo for mye og min samboer har minst det samme...huff, men motivasjonen har vært på null i så mange år nå.

Før jeg traff han så hadde jeg gått ned i vekt, men de kom snikende på igjen...

Jeg vet akkurat hva jeg bør gjøre, og nå er NOK NOK! Håper bare at vi klarer dette sammen for det er ingen tvil om at begge trenger dette og ikke minst for min del mht det å bli gravid.

Jeg tar gjerne i mot "slankevenninner" her om noen føler seg kallet? ;)

Måtte bare få det ut!!!! ;)

Fortsetter under...

Jeg melder meg ikke på som slankevenninne (eier ikke selvdisiplin nok til sånt dessverre), men beundrer alle som går inn for dette, og ville bare ønske deg masse lykke til!!! :D Siden dere er to blir det kanskje litt lettere også, kunne motivere hverandre og forstå hverandre siden begge går igjennom det samme. Kanskje jeg hiver meg på litt etterhvert når motivasjonen min finner ut at den skal vise seg for en dag... Kunne trengt det ihvertfall :P

Masse lykke til, krysser fingrene for dere! ;)

Gjest Trulte med to små

Tusen takk AnitaLilja! Du er hjertelig velkommen til å bli med om motivasjonen kommer snikende ;) ;) Da er jeg her vet du!

Ja,slanking er jammen ikke bare bare og jeg krysser fingrene for meg selv også ( og for samboeren selvfølgelig! )

Ikke mere gotteri på meg på en lang stund nå....ulp!!! ;)

Jeg har 20 kilo for mye og min samboer har minst det samme...huff, men motivasjonen har vært på null i så mange år nå.

Jeg vet akkurat hva jeg bør gjøre, og nå er NOK NOK! Håper bare at vi klarer dette sammen for det er ingen tvil om at begge trenger dette og ikke minst for min del mht det å bli gravid.

Hei :)

Jeg blir gjerne din slankevenninne :) Jeg begynte å slanke meg for 3mnd siden, og har gått ned ca. 6kg, men har fortsatt en del å ta av. Følte at det har stoppet litt opp i det siste, så jeg tok kontakt med fysioterapeut/livsstilveileder. Begynte i dag å trene sammen med han, så nå håper jeg på lille ekstra dytt i baken ;)

Ønsker deg masse lykke til, dette klarer du :)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Hei :)

Jeg blir gjerne din slankevenninne :) Jeg begynte å slanke meg for 3mnd siden, og har gått ned ca. 6kg, men har fortsatt en del å ta av. Følte at det har stoppet litt opp i det siste, så jeg tok kontakt med fysioterapeut/livsstilveileder. Begynte i dag å trene sammen med han, så nå håper jeg på lille ekstra dytt i baken ;)

ønsker deg masse lykke til, dette klarer du :)

Hei Cornflake!

Så BRA!!! :) Jeg gleder meg til å være din slankevenninne!

Jeg vet hva jeg kan og bør gjøre mht kosthold og trening men som sagt så er det motivasjonen som har manglet.

Min samboer har heller aldri klaget på min vektøkning, noe som er bra men kanskje litt dumt også da vi har latt det gå så langt...

Så flink du har vært og er nå da Cornflake og da skal vi klare dette sammen!!!

Send meg gjerne privat melding om du vil, så kan vi gi hverandre mailadresse evnt med hvordan det går og om du trenger å ha en ekstra dytt og støtte...du skal se jeg trenger det samme ;)

I dag var det sunn frokost og må prøve å ut og trene litt i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...