Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det?

Lille snupps på 1 år har det nå, og hun er temmelig dårlig!

Syns så synd på hebbe stakkars. Hvor lenge pleier det å vare?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Min datter hadde det her for en stund siden. Jeg skjønte ikke hva det var, men noen kloke damer her inne skjønte tegninga ;)

Hun hadde mye feber og to dager etter at feberen tok slutt kom den noen prikker. De forsvant ganske fort igjen.

Hun var totalt syk i omlag 1 uke.

God bedring :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Hos jenta mi kom først utslettet i kinnene, så en ukes tid etterpå kom feber (i går) ifølge med mye utslett rundtom. Hun har også irritasjon i luftveiene merker jeg.. hun vil ikke svvelge spyttet sitt stakkar, bare lar det renne ut av munnen :/

Skrevet

Min var syk og spiste ikke på to-tre uker, men det gikk seg til:) syntes jo så synd på de små når de er syke, slappe og prikkete!

Skrevet

Tusen takk for svar :) Hos jenta mi kom først utslettet i kinnene, så en ukes tid etterpå kom feber (i går) ifølge med mye utslett rundtom. Hun har også irritasjon i luftveiene merker jeg.. hun vil ikke svvelge spyttet sitt stakkar, bare lar det renne ut av munnen :/

Kan hun ha halsbetennelse siden hun ikke vil svelge?

Skrevet

Min siklet veldig mye når hun hadde 5 barnesykdom... fikk selvfølgelig tenner samtidig ;) Men lukt i munnen, har hørt at det kan være halsbettenelse hvis de har vond lukt :)

Skrevet

Viss barna ikke vil spise,svelge ned eller nesten ikke drikke og kansje er grinete og utrøstelige, så har jeg IKKE noe problem med å ringe lege!

Bedre med en sjekk for mye eller for lite på små barn som ikke kan forklare seg :)

Men vi hadde 5.barnesykdommen på vår jente da hun var 2 1/2 mnd.Visste ikke så mye hva det var da.Hun var rolig og sov mye og etter 3 dager kom utslettet på rygg,mage og i skrittet.Gikk bort etter ca 3-4 dager.

Skrevet

Hei :) det dere beskriver her høres ut som den 4. barnesykom synes jeg... hva er forskjellen egentlig? Min snuppe var syk for en uke siden, i ca en uke. Hadde 4 dager med høy feber, over 40, og en eller to dager med rennende nese, ellers dårligere matlyst enn ellers, men hun drakk mye vann. Jeg var sikker på og ble tipset her at dette var den 4. barnesykdom......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...