Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ikke ut som bekkenløsning nei - det at ungen presser seg litt nedover er nok bare et naturlig trinn i graviditeten.

Hvis du begynner å få kraftige smerter (dunking) i symfysen og i korsryggen + det er vondt å gå, sitte, stå..da har du nok bl. Har hatt invalidiserende bl fra uke 3 med begge mine så har litt for god erfaring der. Alle har vel en form for bl men uvanlig at d er så kraftig.

Slike ryggsmerter osv kommer i tillegg til det jeg beskriver som bl.

eg har bekkenløysning og har stikkinger i symfyse området, men har og smerter der ikkje kun stikkinger.. aner ikkje om det er noen sammenheng.

har og smerter i ryggen.. helt nede i ryggen..

mer vondt når eg beveger meg.. det verste er og løfte føttene og snu seg i senga.. prøv og ta på deg sokkene når du står.. om det gjør det verre kan det ver bekkenløysning.

Høres slik ut ja, fikk låne et bekkenbelte av min tante (behagelig følelse)- men hadde eg hatt bedre råd ville eg kjøpt støttebelte til rygg og bekkenet.

Hvis du bestiller time hos fastlege, og får diagnosen, kan du få henvisning til fysioterapi el kiroprator som hjelper deg videre hvordan du skal bevege deg etc ;) Problemet forsvinner ikkje, men kan bli verre og verre. Startet med ryggsmerter, men nå stråler det ned i benet og sliter med å få snu meg i sengen pga smertene, reise meg oppreist etc..

Takk for svar! :) Ja jeg har problemer med å gå, sitte, det låser seg liksom i ryggen når jeg har sittet en stund. Og kjenner stikningene konstant hele tiden i symfysen og stråler ut i korsryggen. Prøver liksom å finne en forklaring, siden jeg var hos jordmor på sykehus i dag, tok ul, riemåling osv, siden jeg har hatt mye vonde kynnere, og trudde det var no på gang. :/ Er kun uke 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...