Gå til innhold

Hvordan er syklusen deres? (kan hende jeg har spurt før..)

Anbefalte innlegg

For jeg har ikke syklus i det hele tatt. Enten 3 mnd med blødning eller 3 mnd uten blødning.. Skjønner.. ? Er så irriterende. Får i alle fall ikke prøvd å lagd barn på egenhånd for å si det slik.

Noen som har blødd så lenge som 3-4 mnd før, eller er det bare meg..?! De på sykehuset på st.olavs hørtes nesten forbauset ut da jeg fortalte det.

Fortsetter under...

Oi, skjønner at dem stussa litt på den ja, det hørtes enormt mye (og slitsomt!) ut med 3mnd...!! :-/ Er det sammenhengende eller?

Jeg for min del har ikke syklus. Det kan gå 3 uker mellom blødninger, og det kan gå 9 mnd, noen ganger 5 mnd, og noen ganger kommer den faktisk nøyaktig 28 dager eller 1 mnd etter forrige. Varierer veeeeldig:P

Slitsomt å blø på månedsvis ja. Mengden varierer på de mnd da. Har ikke blødd så lenge på noen år nå, har jo hatt mye hormonstimulering med tanke på prøvingen, og det er jeg innmari glad for!!!

Men det er så slitsomt, for vi kan ikke planlegge for eksempel sydentur uten å vite at jeg har primolut liggende liksom.

BLÆH, hvorfor OSS!??? :P Jeg vil ha vanlig syklus så vi får hompa på oss et lite nuuuurk!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...