Gå til innhold

Tips til stelleutstyr på knøttlite bad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett på mange forskjellige vegghengte stellebord og det som jeg syns så best ut, med tanke på utseende, plass innvendig og størrelse var ByBo sitt vegghengte stellebord. Sparer sinnsykt mye plass og kjempe praktisk:) Så kjøpte vi ett enkelt stativ med balje som vi tar inn i dusjen når han skal bades. Om du ikke Må ha stellebord og mulighet til å henge på vegg så ville jeg gått for det:)

vi skal ha legghengt stellebord.. men stellematte på vaskemaskinen går fint :) har kjøpt en bade balje som vi kommer til og bruke i dusjen uten stativ. evt oppo ett bord i nyfødt perioden.

det meste av baby utstyr er kun for og gjør ting enklere.. men ingen ting en må ha uten om seng,bil sete og vogn..

hadde stellekomode til nr 1 og det var supert.. synd vi ikkje har større bad :P

Annonse

Må en ha stellebord da? Jeg tenkte å bare legge en matte oppå vaskemaskina jeg siden det ikke er plass til noe på badet vårt... *flau*

Vi har ikke vaskemaskin eller noe annet å legge stellematten på på badet..tenkte ha stellekommode på barnerommet,men tenkte vi kanskje må ha noe på badet også?vet ikke om vi får plass til balje i dusjen engang!

De verste bleiene blir nok etterhvert tatt på badet med dusj, mens alt annet, samt skifting på nattestid er supert å gjøre på barnerommet. Våt klut, liten balje med vann...ser ikke problemet med stellebord på rommet:) Heller det enn å gjøre om badet til babyrom. Hver sin smak :)

Ser ikke helt det praktiske med å ha stellebord på barnerommet, der har en jo ikke tilgang på vann... Og som regel er det mye behageligere temperatur på badet enn på soverommet.

Men hva gjør man da når badet er bittelite? Det er i ingenting der vi kan legge en stellematte på,med mindre vi har et sammenleggbart stativ..

Ser ikke helt det praktiske med å ha stellebord på barnerommet, der har en jo ikke tilgang på vann... Og som regel er det mye behageligere temperatur på badet enn på soverommet.

Men hva gjør man da når badet er bittelite? Det er i ingenting der vi kan legge en stellematte på,med mindre vi har et sammenleggbart stativ..

Men det finnes jo sammenleggbare stellebord. Se for eksempel

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=663310&b_kid=663215

Det bør ikke ta særlig mye mer plass enn et sammenleggbart tørkestativ... :)

Annonse

Er det noen grunn til at dere ikke kan ha vegghengt stellebord da? Syns det høres ut som en god løsning. Ellers går det jo til og med an å bare ha stellematte på gulvet.

Jeg har ikke sjekket det helt ut,men tror faktisk ikke vi har vegg-plass heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...