Gå til innhold

Baby 8 uker sover rundt.. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 8 uker gammel og har noen netter sovet fra 9 om kvelden til 6 om morgenen, det blir jo 9 timer, bør jeg da vekke han for å gi han mat, eller skal jeg la han sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør min baby også, helsesøster sier det ikke er rt problem så lenge hun legger på seg som hun skal (har sovet natta gjennom i flere uker nå). Jeg pumper før jeg legger meg om kvelden for å begrense brystspreng, og tar ellers det hele med ro..

Skrevet

Det gjør min baby også, helsesøster sier det ikke er rt problem så lenge hun legger på seg som hun skal (har sovet natta gjennom i flere uker nå). Jeg pumper før jeg legger meg om kvelden for å begrense brystspreng, og tar ellers det hele med ro..

Det er godt jeg ikke er alene, pumper meg også før jeg legger meg og når jeg står opp evt. etter at minsten har diet om morgenen pga. brystspreng, så da gjør eg rett altså.. he he.. han legger godt på seg, over normalen faktisk..

Skrevet

Mi sov fra 19 til 7 ved 2 mnd.

Ikke vekk baby for mat om h*n ikke har noe helsemessige grunner for det :)

Skrevet

Det er godt jeg ikke er alene, pumper meg også før jeg legger meg og når jeg står opp evt. etter at minsten har diet om morgenen pga. brystspreng, så da gjør eg rett altså.. he he.. han legger godt på seg, over normalen faktisk..

Min også, er nå på 75-percentilen (50-percentilen ved fødsel).

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her sov storebror natten gjennom fra han var 3 uker.. Lillesøster "slo han" ved å sove rundt fra hun var 2 uker, nå er hun ca 2,5 mnd, og sover 12-13 timer pr natt. Begge har vært flaskebarn da, så kan jo ligge noe i det.. Men er utrolig godt for oss foreldrene, enda vi ikke får stort mer enn 6-7 timer søvn, siden vi legger litt vekt på voksen tid nå, også er det en del husarbeid som må gjøres etter at ungene sover :)

Skrevet

Babyen min er 8 uker gammel og har noen netter sovet fra 9 om kvelden til 6 om morgenen, det blir jo 9 timer, bør jeg da vekke han for å gi han mat, eller skal jeg la han sove?

Min sov så mye at vi måtte til lege for å skjekke om alt er bra med baby :) der tok de blodprøver for skjekke stoffskifte. men alt var bra heldigvis. veldig koselig med babay som er rolig og sover rundt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...