McBride Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Jeg fikk satt inn to egg 26. april og er så heldig at jeg er gravid 5+3. Jeg har hatt veldig smerter i magen. Bekymret som jeg var tok jeg en kontroll av hcg for å se at det steg riktig, og den var på 8900 i dag, rugedag 22 (hadde 448 på rd 15). Har sett på mange forskjellige tabeller, men alle sier forskjellig. Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg? Kan det være to som har festet seg?
dincene Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Kan du ikke ta en til på mandag? Da er det lettere å si noe... Og noen har jo mere smerter enn andre når livmora vokser. Akurrat det trenger ikke å være negativt.
Lykkedrømmer Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Spennende! Jeg er selv på rugedag 5+2 og tenker masse. Kunne tenkt meg en bekreftelse på at alt var fint før ultralyd om 2 uker, men det kunne vel de fleste! Lurer på hvordan du kontrollerer hcg?
fisken2015 Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Spennende! Jeg er selv på rugedag 5+2 og tenker masse. Kunne tenkt meg en bekreftelse på at alt var fint før ultralyd om 2 uker, men det kunne vel de fleste! Lurer på hvordan du kontrollerer hcg? HCG måles ved å ta en blodprøve
MissTaurus Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Hei Som du sier så finnes mange oversikter på nettet. Vedlegger link til en oversikt for ett, to eller tre barn. http://www.betabase.info/ Man sier jo at HCG skal fordobles hver 2. dag. For meg ser det ut som HCg har har 3-doblet seg hver 2. dag. Det kan tyde på at det er mer enn 1, men det kan bare en UL si for sikkert!
McBride Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2012 Lykkedrømmer: Jeg kontrollerer hcg med blodprøve hos legen, i serum. Det føltes veldig godt å få bekrefta at alt var i orden, for den ultralyden føles veldig langt unna.
McBride Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2012 Miss Taurus: Tusen takk for linken! Ja, jeg syns den har steget ganske fort, så lurer jo no veldig på hva som egentlig skjer der inne. Men som du sa, så er det jo bare ul som kan gi sikker informasjon om dette.
McBride Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2012 Har vært å tatt ny hcg i dag, dag 29, og den var på 38.000. Er nå veldig bekymra siden den ikke har fordoblet seg annenhver dag (8900 dag 22). Ser på div tabeller at den er godt innafor, men vet at det er denne fordoblingen som er viktigst... Hjelp??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå