Gå til innhold

(Samme som anonymforum) Ødelagt etter en dag med litt styr og aktivitet. Noen som har peiling på hva som kan feile meg?

Anbefalte innlegg

Sist søndag hadde vi selskap for storesøster. Ikke masse stress som vi pleier, pga at jeg har så masse vondt. Noen enkle kaker, litt flytting på stoler, sette på kaffi ol. Men masse folk og en del styr blir det jo.

Fullstendig ødelagt mandag. Sliten og trøtt, utålmodig og vondt!

Har vært greit i uka, men vet jo at de siste mndene og ukene har formen min blitt mindre pigg og smerter i ledd har økt.

Igår var det heller ikke veldig masse styr, men litt mat, gjester, besøk, og litt kav med lillebror som er syk. Barna lot meg sove til kl.9 idag så har jo sovet ganske godt. Men er sliten, har vondt, veldig vondt, vi bare sove og føler meg litt rar, som på mandag.

Hva kan dette være? Disse smertene startet forsiktig i februar/mars i fjor. Operert for carpal tunnel syndrom (nerve i klem i håndledd), tatt mr av håndledd, albue og skuldre nå i mai uten funn, giktprøvene lå på 8, normalt er 0-6 og de med leddgikt ligger på opp mot 25.

Er henvist til reumatolog, men skal det fortsette i dette tempoet er jeg jo nede for telling før jeg har kommet dit med de ventetidene.

Er konstant trøtt og sulten og fryser nesten alltid.

Har tatt vanlig prøver som man tar når man "klager" til legen for slikt :P

Legen tror jeg har noe i veien mot reumatisme.

Noen som har noen teorier? Noe mer som legen kan sjekke/utelukke.

Har hørt om fibromyalgi, men usikker på om det kan stemme.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...